Technické specifikace reklam
Branding Slide
Branding Slide vychází z formátu branding, který je díky své velikosti a zobrazení okolo celé stránky výborně viditelný a uživatel jej má na očích po celou dobu rolování stránky. Je však doplněn o velice zajímavou a hravou funkci, kdy při přejíždění myši ze strany na stranu střídá mezi sebou dvě různé kreativy.
Dostupné na webech
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
Branding Slide se skládá ze dvou obrazů které se překrývají přes sebe.
Překrývání vrstev lze ponechat na akci uživatele přetažením posuvníku nebo jej lze navázat na pohyb kurzoru ve stránce.
Formát
- 2x Obraz (JPG, PNG)
Rozměr
- 2000×1280 px
Maximální datová velikost
- 400 kB (platí pro oba obrazy dohromady)
Požadavky na vzhled
- Důležitá reklamní sdělení umístit do plochy 1366×768 (viz červenou plochu v rozkresu.) Je to velmi důležité vzhledem k různým rozlišením a poměrům zobrazovacích zařízení. Tato oblast je viditelná pro většinu uživatelů.
Externí zobrazovací kód
- Ne
Externí měření (nad rámec měření Mafra a.s.)
- Ano, dle našich specifikací.
- Akceptované kódy třetích stran: AdForm, DCM, Sizmek, Gemius.
Pozor! Všechny měřicí kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://).
Chcete v hlavičce brandingu animace nebo video?
K tomuto účelu je potřeba dodat ještě formát MegaBoard. Pakliže nechcete mít v hlavičce brandingu nějaké animace tak Megaboard nedodávejte! Pro animace v rámci celé plochy brandingu můžete využít formát HTML5.
Máte za úkol připravit Crossplatform Branding (desktop + mobil)?
V tomto případě je nutno dodat ještě podklady pro mobilní verzi brandingu. Specifikace pro jeho výrobu naleznete zde: Specifikace pro výrobu mobilního brandingu.
Než začnete s výrobou banneru
Obecná pravidla vztahující se na všechny bannery:
- Banner nesmí být příliš agresivní, ve smyslu chvění a blikání - za agresivní banner je považována kreativa, která ve velmi krátkém časovém intervalu (kratším než 1 vteřina) výrazně mění barvy, nadpisy či jiné významné grafické prvky, které mohou uživatele vyrušovat při práci se stránkou.
- Banner nesmí obsahovat vulgarismy či jiné neetické prvky.
- Banner nesmí překročit povolené datové limity a musí mít správné rozměry na požadovanou pozici.
- Banner nesmí obsahovat ovládací prvky operačních systémů, nesmí vypadat jako systémové hlášky a nesmí využívat všeobecně známé prvky zavádějícím způsobem – třeba symbol "play" na cokoliv jiného než zapnutí přehrávání, symbol křížku [×] na cokoliv jiného než zavření/skončení, symbol lupy na cokoliv jiného než hledání/zvětšování apod.
- Banner nesmí jakkoliv zasahovat do stránky nebo ovlivňovat chování prvků stránky, které nejsou součástí komerční plochy (banneru). Nesmí měnit titulek stránky, ani její hlavní obsah či samovolně upravovat nalistovanou adresu bez prokliknutí banneru.
- V názvech souborů dodaných bannerů se nesmí vyskytovat žádná diakritika, mezery, ani zvláštní znaky. Místo mezery lze použít podtržítko „_“.
- Předání všech verzí banneru a cílové URL adresy je nutné nejpozději dva pracovní dny před začátkem kampaně, pokud není uvedeno jinak.