Zpět do katalogu reklam

Technické specifikace reklam

Mobilní branding (InterScroller)

Nejenom na desktopu, ale i v mobilní verzi našeho webu nabízíme možnost umístění brandingu. Ten se v tomto případě nezobrazuje okolo stránky, ale přímo v rubrice nebo v článku. Díky své šířce přes celý displej je při rolování stránkou pro uživatele zcela nepřehlédnutelný.

Reálný náhled

TECHNICKÉ SPECIFIKACE

Formát

Rozměr

  • 768×1230 px
  • Pozor! Nejdůležitější sdělení doporučujeme umístit do bezpečné zóny o šířce 615 a výšce 880 px. V tomto rozlišení uvidí reklamu bez problémů největší počet uživatelů.

Maximální datová velikost

  • 100 kB

Externí zobrazovací kód

  • Ano, dle našich specifikací.
  • Akceptované kódy třetích stran: AdForm.
  • Pozor! Všechny zobrazovací kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://).

Externí měření (nad rámec měření Mafra a.s.)

  • Ano, dle našich specifikací.
  • Akceptované kódy třetích stran: AdForm, DCM, Sizmek, Gemius, IAS a DoubleVerify.
  • Pozor! Všechny měřicí kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://). V kreativách samotných musí všechny trackovací URL také používat zabezpečené spojení (https://). Na rozdíly statistik měřicích kódů bez použití https:// nebude brán zřetel.

Chcete mobilní video branding?

V tomto případě je potřeba dodat banner dle specifikace pro mobilní vertikální video.

Z důvodu hladkého průběhu spouštění a odbíhání kampaní je nutné podklady dodané mimo popsanou specifikaci předem schválit technickým oddělením MAFRA. Děkujeme za pochopení.