Zpět do katalogu reklam

Technické specifikace reklam

Branding

Branding patří k nejoblíbenějším a nejvýraznějším reklamním formátům. Díky své velikosti a zobrazení okolo celé stránky je výborně viditelný a uživateli je na očích po celou dobu rolování stránky. Fixní branding se při rolování stránkou nepohybuje spolu s obsahem stránky, ale zůstává fixován v jedné poloze.

Reálný náhled Šablona Zdrojové soubory

TECHNICKÉ SPECIFIKACE

Formát

Rozměr

  • 2000×1280 px

Maximální datová velikost

  • 400 kB (v případě HTML5 max. 600 kB)

Požadavky na vzhled

  1. Kreativa nesmí být transparentní
  2. Důležitá reklamní sdělení umístit do plochy 1366×768 (viz červenou plochu v rozkresu.) Je to velmi důležité vzhledem k různým rozlišením a poměrům zobrazovacích zařízení. Tato oblast je viditelná pro většinu uživatelů.

Externí zobrazovací kód

  • Ano, dle našich specifikací.
  • Akceptované kódy třetích stran: AdForm, (DCM - pouze u statického formátu obrazu.)
  • Pozor! Všechny zobrazovací kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://).

Externí měření (nad rámec měření Mafra a.s.)

  • Ano, dle našich specifikací.
  • Akceptované kódy třetích stran: AdForm, DCM, Sizmek, Gemius, (IAS a DoubleVerify pouze u statického obrazového formátu - JPG, PNG, GIF)
  • Pozor! Všechny měřicí kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://). V kreativách samotných musí všechny trackovací URL také používat zabezpečené spojení (https://). Na rozdíly statistik měřicích kódů bez použití https:// nebude brán zřetel.

Chcete v hlavičce brandingu animace nebo video?

K tomuto účelu je potřeba dodat ještě formát MegaBoard. Pakliže nechcete mít v hlavičce brandingu nějaké animace tak Megaboard nedodávejte! Pro animace v rámci celé plochy brandingu můžete využít formát HTML5.

Máte za úkol připravit Crossplatform Branding (desktop + mobil)?

V tomto případě je nutno dodat ještě podklady pro mobilní verzi brandingu. Specifikace pro jeho výrobu naleznete zde: Specifikace pro výrobu mobilního brandingu.