Zpět do katalogu reklam

Technické specifikace reklam

Synchro Branding

SynchroBranding je kombinací výrazného brandingu s dalším formátem (480x300 nebo 300x600 nebo 480x480). To znamená že vaše sdělení vpodstatě ovládne nejvýraznější reklamní formáty na stránce a tím výrazně zvýšíte dopad na uživatele.

TECHNICKÉ SPECIFIKACE

SynchroBranding se skládá ze dvou bannerů které se dodávají zvlášť:

  1. Standardní Branding
  2. WideSquare nebo HalfPageAd nebo Square (Pozor: Na homepage iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz pouze WideSquare)

Formát

Rozměr

  • Branding: 2000×1280 px
  • WideSquare: 480x300 px / HalfPageAd: 300x600 px / Square: 480x480 px

Maximální datová velikost

  • Branding: 400 kB (v případě HTML5 max. 600 kB)
  • WideSquare / HalfPageAd / Square: 100 kB (v případě HTML5 max. 200 kB)

Technické specifikace pro jednotlivé formáty

Podle níže uvedených odkazů na jednotlivé formáty připravte reklamní formáty k nasazení. Vždy se jedná o branding a jeden z trojce (WideSquare, HalfPageAd nebo Square)

Externí zobrazovací kód

  • Ano, dle našich specifikací.
  • Akceptované kódy třetích stran: AdForm, (DCM - pouze u statického formátu obrazu.)
  • Pozor! Všechny zobrazovací kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://).

Externí měření (nad rámec měření Mafra a.s.)

  • Ano, dle našich specifikací.
  • Akceptované kódy třetích stran: AdForm, DCM, Sizmek, Gemius,
  • Pozor! Všechny měřicí kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://). V kreativách samotných musí všechny trackovací URL také používat zabezpečené spojení (https://). Na rozdíly statistik měřicích kódů bez použití https:// nebude brán zřetel.

Z důvodu hladkého průběhu spouštění a odbíhání kampaní je nutné podklady dodané mimo popsanou specifikaci předem schválit technickým oddělením MAFRA. Děkujeme za pochopení.