Technické specifikace reklam
Rectangle iLayer
Díky svému umístění je Rectangle velmi výrazným a oblíbeným reklamním formátem. Nepřehlédnete ho ani na domovské stránce, ani ve výpisu článků. Je však doplněn o skvělou efektní funkci, kdy se po najetí myši widesquare rozbalí a odhalí uživateli další obsah v podobě obrázku nebo videa. Rectangle může mít podobu klasické statické reklamy nebo jej můžete uvést do pohybu pomocí html souboru.
Dostupné na webech
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
Požadavky pro Rectangle iLayer
- Rectangle dle specifikací níže
- Rectangle Expanded (ten který se vysune) dle specifikací níže.
Při využití základní animace reklamního formátu postačí dodat obrázky (JPG, PNG, GIF) odděleně, ke kompletaci banneru dojde na naší straně.
V případě rozšířených animací nebo použití dynamických prvků je nutné dodat podklady vytvořené v HTML například dle tohoto příkladu.
Formát
Rozměr
- 480×300 px (Rectangle)
- 800×600 px (Rectangle Expanded)
Maximální datová velikost
- Rectangle 100 kB (v případě HTML5 max. 200 kB)
- Rectangle Expanded 200 kB (v případě HTML5 max. 250 kB)
Externí zobrazovací kód
- Ne
Externí měření (nad rámec měření Mafra a.s.)
- Ano, dle našich specifikací.
- Akceptované kódy třetích stran: AdForm, DCM, Sizmek, Gemius.
Pozor! Všechny měřicí kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://). V kreativách samotných musí všechny trackovací URL také používat zabezpečené spojení (https://). Na rozdíly statistik měřicích kódů bez použití https:// nebude brán zřetel.
Chcete animovaný banner?
V tomto případě je potřeba dodat banner ve formátu HTML5.
Z důvodu hladkého průběhu spouštění a odbíhání kampaní je nutné podklady dodané mimo popsanou specifikaci předem schválit technickým oddělením MAFRA. Děkujeme za pochopení.
Než začnete s výrobou banneru
Obecná pravidla vztahující se na všechny bannery:
- Banner nesmí být příliš agresivní, ve smyslu chvění a blikání - za agresivní banner je považována kreativa, která ve velmi krátkém časovém intervalu (kratším než 1 vteřina) výrazně mění barvy, nadpisy či jiné významné grafické prvky, které mohou uživatele vyrušovat při práci se stránkou.
- Banner nesmí obsahovat vulgarismy či jiné neetické prvky.
- Banner nesmí překročit povolené datové limity a musí mít správné rozměry na požadovanou pozici.
- Banner nesmí obsahovat ovládací prvky operačních systémů, nesmí vypadat jako systémové hlášky a nesmí využívat všeobecně známé prvky zavádějícím způsobem – třeba symbol "play" na cokoliv jiného než zapnutí přehrávání, symbol křížku [×] na cokoliv jiného než zavření/skončení, symbol lupy na cokoliv jiného než hledání/zvětšování apod.
- Banner nesmí jakkoliv zasahovat do stránky nebo ovlivňovat chování prvků stránky, které nejsou součástí komerční plochy (banneru). Nesmí měnit titulek stránky, ani její hlavní obsah či samovolně upravovat nalistovanou adresu bez prokliknutí banneru.
- V názvech souborů dodaných bannerů se nesmí vyskytovat žádná diakritika, mezery, ani zvláštní znaky. Místo mezery lze použít podtržítko „_“.
- Předání všech verzí banneru a cílové URL adresy je nutné nejpozději dva pracovní dny před začátkem kampaně, pokud není uvedeno jinak.