Zpět do katalogu reklam

Technické specifikace reklam

Mobilní WideSquare (300x250)

Díky svému umístění je WideSquare velmi výrazným a oblíbeným reklamním formátem. Nepřehlédnete ho ani na domovské stránce, ani ve článku. WideSquare může mít podobu klasické statické reklamy nebo jej můžete uvést do pohybu pomocí html souboru. Formát lze využít na desktopové i mobilní verzi.

Reálný náhled Zdrojové soubory

TECHNICKÉ SPECIFIKACE

Formát

Rozměr

  • 300×250 px

Maximální datová velikost

  • 45 kB (v případě HTML5 100 kB)

Externí zobrazovací kód

  • Ano, dle našich specifikací.
  • Akceptované kódy třetích stran: AdForm, DCM.

Pozor! Všechny zobrazovací kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://). V kreativách samotných musí všechna další volání prvků používat zabezpečené spojení (https://). Jediná část, která nemusí být SSL vyhovující, je URL pro proklik.

Externí měření (nad rámec měření Mafra a.s.)

  • Ano, dle našich specifikací.
  • Akceptované kódy třetích stran: AdForm, DCM, Sizmek, Gemius.

Pozor! Všechny měřicí kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://). V kreativách samotných musí všechny trackovací URL také používat zabezpečené spojení (https://). Na rozdíly statistik měřicích kódů bez použití https:// nebude brán zřetel.

Chcete do banneru vložit video?

Pokud ano, potom je potřeba dodat HTML5 banner s video souborem v archivu ZIP. HTML5 banner připravte například dle tohoto příkladu.

Video soubor musí splňovat tyto specifikace:

  • Formát: MP4
  • Kodek: H.264
  • Maximální datový tok: 256 kB/s
  • Maximální datová velikost video souboru: 1 MB/s

Z důvodu hladkého průběhu spouštění a odbíhání kampaní je nutné podklady dodané mimo popsanou specifikaci předem schválit technickým oddělením MAFRA. Děkujeme za pochopení.