Zpět do katalogu reklam

Technické specifikace reklam

Branding iLayer

Branding iLayer je velice oblíbená verze reklamního formátu. Vychází z brandingu, který je díky své velikosti a zobrazení okolo celé stránky výborně viditelný a uživateli je na očích po celou dobu rolování stránky. Je však doplněn o skvělou efektní funkci, kdy se po najetí myši megaboard rozbalí a odhalí uživateli další obsah v podobě obrázku nebo videa.

Reálný náhled Šablona

TECHNICKÉ SPECIFIKACE

Požadavky pro Branding iLayer

  1. Je potřeba dodat statický Branding dle specifikací níže nebo namísto statického Brandingu opakovací Branding dle jeho specifikací.
  2. MegaBoard dle specifikací níže.
  3. MegaBoard Expanded (ten který se vysune z MegaBoardu) dle specifikací níže.
  4. Volitelně může být součástí MegaBoardu i video. Video banner můžete připravit dle tohoto příkladu.

Při využití základní animace reklamního formátu postačí dodat statické obrázky (JPG, PNG) odděleně, ke kompletaci banneru dojde na naší straně.

V případě rozšířených animací, použití dynamických prvků nebo vložení videa je nutné dodat podklady pro jednotlivé části vytvořené v HTML.

Formát

  • Branding: Obraz (JPG, PNG, GIF)
  • MegaBoard: Obraz (JPG, PNG, GIF) nebo HTML5. Pro vytvoření HTML5 expandujícího MegaBoardu použijte tuto šablonu.
  • Volitelně Video (kodek-H.264, kontejner-MP4)

Rozměr

  1. Branding: 2000×1280 px.
  2. Megaboard: 998×200 px.
  3. Megaboard je umístěn vodorovně uprostřed stránky. Mezi vrchním okrajem stránky a horní hranou megaboardu je mezera 17 px. Mezi spodní hranou megaboardu a obsahem stránky je mezera 12 px.

  4. Megaboard expanded: 998×600 px.
  5. Volitelně Video: dle maximálních roměrů pro MegaBoard nebo Megaboard Expanded.

Pojmenování souborů

Pro urychlení procesu nasazení pojmenujte soubory tímto způsobem:

  1. Klient+Akce+Branding (př.: CSOB_Karty_Branding)
  2. Klient+Akce+MegaBoard (př.: CSOB_Karty_MegaBoard)
  3. Klient+Akce+MegaBoardExpand (př.: CSOB_Karty_MegaBoardExpand)
  4. Klient+Akce+Video (př.: CSOB_Karty_Video)

Maximální datová velikost

  • Branding: 400 kB
  • MegaBoard + MegaBoard Expanded (oba dohromady): 150 kB (HTML5 200 kB)
  • Video: soubor max. 1 MB | datový tok max. 256 kb/s

Požadavky na vzhled Brandingu

  1. Kreativa nesmí být transparentní
  2. Důležitá reklamní sdělení umístit do sloupce širokého 1366×768 px (viz červenou plochu v rozkresu.) Je to velmi důležité vzhledem k různým rozlišením a poměrům zobrazovacích zařízení. Tato oblast je viditelná pro většinu uživatelů.

Externí zobrazovací kód

  • Ne

Externí měření (nad rámec měření Mafra a.s.)

  • Ano, 1 URL s UTM parametry.
  • Akceptované URL třetích stran: AdForm, DCM, Sizmek, Gemius, IAS, DoubleVerify.

Pozor! Všechny měřicí kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://).

Z důvodu hladkého průběhu spouštění a odbíhání kampaní je nutné podklady dodané mimo popsanou specifikaci předem schválit technickým oddělením MAFRA. Děkujeme za pochopení.