Zpět do katalogu reklam

Technické specifikace reklam

Branding opakovací

Opakovac Branding je díky své velikosti a zobrazení okolo celé stránky uživateli na očích po celou dobu rolování stránky. Odrolovává se spolu s obsahem stránky a obrázek v pozadí stránky se opakuje tolikrát, aby vyplnil celou výšku stránky.

Reálný náhled Šablona Zdrojové soubory

TECHNICKÉ SPECIFIKACE

Formát

  • Obraz (JPG, PNG, GIF)

Rozměr

  1. Obraz Hlavička 2000×(vámi zvolená výška)
  2. Obraz Opakovací 2000×(vámi zvolená výška)

Pojmenování souborů

Pro urychlení procesu nasazení pojmenujte soubory tímto způsobem: Klient+Akce+Branding_Header a Klient+Akce+Branding_Repeater (př.: CSOB_Karty_Branding_Header.

Maximální datová velikost

  • 400 kB (platí pro oba obrazy dohromady)

Požadavky na vzhled

  1. Kreativa nesmí být transparentní.
  2. Důležitá reklamní sdělení umístit do sloupce širokého 1366 px (viz červenou plochu v rozkresu.) Je to velmi důležité vzhledem k různým rozlišením a poměrům zobrazovacích zařízení. Tato oblast je viditelná pro většinu uživatelů.

Externí zobrazovací kód

  • Ne

Externí měření (nad rámec měření Mafra a.s.)

  • Ano, 1 URL s UTM parametry.
  • Akceptované URL třetích stran: AdForm, DCM, Sizmek, Gemius.

Pozor! Všechny měřicí kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://). V kreativách samotných musí všechny trackovací URL také používat zabezpečené spojení (https://). Na rozdíly statistik měřicích kódů bez použití https:// nebude brán zřetel.

Chcete v hlavičce brandingu animace nebo video?

K tomuto účelu je potřeba dodat ještě formát MegaBoard. Pakliže nechcete mít v hlavičce brandingu nějaké animace tak Megaboard nedodávejte! Pro animace v rámci celé plochy brandingu můžete využít Fixní HTML5 Branding

Máte za úkol připravit Crossplatform Branding (desktop + mobil)?

V tomto případě je nutno dodat ještě podklady pro mobilní verzi brandingu. Specifikace pro jeho výrobu naleznete zde: Specifikace pro výrobu mobilního brandingu.