Technické specifikace reklam
Branding opakovací

Opakovac Branding je díky své velikosti a zobrazení okolo celé stránky uživateli na očích po celou dobu rolování stránky. Odrolovává se spolu s obsahem stránky a obrázek v pozadí stránky se opakuje tolikrát, aby vyplnil celou výšku stránky.
Dostupné na webech
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
Formát
- 2× Obraz (JPG, PNG, GIF)
Rozměr
- Obraz Hlavička 2000×(vámi zvolená výška)
- Obraz Opakovací 2000×(vámi zvolená výška)
Pojmenování souborů
Pro urychlení procesu nasazení pojmenujte soubory tímto způsobem: Klient+Akce+Branding_Header a Klient+Akce+Branding_Repeater (př.: CSOB_Karty_Branding_Header.
Maximální datová velikost
- 400 kB (platí pro oba obrazy dohromady)
Požadavky na vzhled
- Kreativa nesmí být transparentní.
- Důležitá reklamní sdělení umístit do sloupce širokého 1366 px (viz červenou plochu v rozkresu.) Je to velmi důležité vzhledem k různým rozlišením a poměrům zobrazovacích zařízení. Tato oblast je viditelná pro většinu uživatelů.
Externí zobrazovací kód
- Ne
Externí měření (nad rámec měření Mafra a.s.)
- Ano, 1 URL s UTM parametry.
- Akceptované URL třetích stran: AdForm, DCM, Sizmek, Gemius.
Pozor! Všechny měřicí kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://). V kreativách samotných musí všechny trackovací URL také používat zabezpečené spojení (https://). Na rozdíly statistik měřicích kódů bez použití https:// nebude brán zřetel.
Chcete v hlavičce brandingu animace nebo video?
K tomuto účelu je potřeba dodat ještě formát MegaBoard. Pakliže nechcete mít v hlavičce brandingu nějaké animace tak Megaboard nedodávejte! Pro animace v rámci celé plochy brandingu můžete využít Fixní HTML5 Branding
Máte za úkol připravit Crossplatform Branding (desktop + mobil)?
V tomto případě je nutno dodat ještě podklady pro mobilní verzi brandingu. Specifikace pro jeho výrobu naleznete zde: Specifikace pro výrobu mobilního brandingu.
Než začnete s výrobou banneru
Obecná pravidla vztahující se na všechny bannery:
- Banner nesmí být příliš agresivní, ve smyslu chvění a blikání - za agresivní banner je považována kreativa, která ve velmi krátkém časovém intervalu (kratším než 1 vteřina) výrazně mění barvy, nadpisy či jiné významné grafické prvky, které mohou uživatele vyrušovat při práci se stránkou.
- Banner nesmí obsahovat vulgarismy či jiné neetické prvky.
- Banner nesmí překročit povolené datové limity a musí mít správné rozměry na požadovanou pozici.
- Banner nesmí obsahovat ovládací prvky operačních systémů, nesmí vypadat jako systémové hlášky a nesmí využívat všeobecně známé prvky zavádějícím způsobem – třeba symbol "play" na cokoliv jiného než zapnutí přehrávání, symbol křížku [×] na cokoliv jiného než zavření/skončení, symbol lupy na cokoliv jiného než hledání/zvětšování apod.
- Banner nesmí jakkoliv zasahovat do stránky nebo ovlivňovat chování prvků stránky, které nejsou součástí komerční plochy (banneru). Nesmí měnit titulek stránky, ani její hlavní obsah či samovolně upravovat nalistovanou adresu bez prokliknutí banneru.
- V názvech souborů dodaných bannerů se nesmí vyskytovat žádná diakritika, mezery, ani zvláštní znaky. Místo mezery lze použít podtržítko „_“.
- Předání všech verzí banneru a cílové URL adresy je nutné nejpozději dva pracovní dny před začátkem kampaně, pokud není uvedeno jinak.