Technické specifikace reklam
3D MegaBoard (Leader)

Díky skvělému umístění přímo nad obsahem webu je leaderboard to první, co po příchodu na stránku uvidíte. Ve spojení s 3D efektem, kdy se leaderboard otáčí a střídá různé kreativy, představuje pro uživatele ještě větší vizuální zážitek a přehlédnout jej je tedy prakticky nemožné. Lze jej zobrazovat samostatně nebo s brandingovým pozadím.
Dostupné na webech
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
Formát
Při využití základní animace reklamního formátu postačí dodat statické obrázky (JPG, PNG) odděleně, ke kompletaci banneru dojde na naší straně.
V případě rozšířených animací, použití dynamických prvků nebo vložení videa, je nutné dodat podklady pro jednotlivé části vytvořené v HTML jako samostatné archivy ZIP. Ke kompletaci banneru dojde na naší straně
Rozměr
- 998×200 px (3 až 5 obrazů nebo HTML5 samostatných archivů ZIP )
Maximální datová velikost
- 200 kB (platí pro všechny obrazy/HTML5 bannery dohromady)
Externí zobrazovací kód
- Ne
Externí měření (nad rámec měření Mafra a.s.)
- Ano, 1 URL s UTM parametry na jeden obraz/HTML5 banner
- Akceptované URL třetích stran: AdForm, DCM, Sizmek, Gemius.
Pozor! Všechny měřicí kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://). V kreativách samotných musí všechny trackovací URL také používat zabezpečené spojení (https://). Na rozdíly statistik měřicích kódů bez použití https:// nebude brán zřetel.
Upozornění
U tohoto banneru si lze vybrat rychlost střídání a směr otáčení obrázků.
Potřebujete MegaBoard i s Brandingovým pozadím?
V tom případě dodejte k MegaBoardu i Branding dle specifikací
Branding je umístěn vodorovně uprostřed stránky. Mezi vrchním okrajem stránky a horní hranou megaboardu je mezera 17 px. Mezi spodní hranou megaboardu a obsahem stránky je mezera 12 px.
Z důvodu hladkého průběhu spouštění a odbíhání kampaní je nutné podklady dodané mimo popsanou specifikaci předem schválit technickým oddělením MAFRA. Děkujeme za pochopení.
Než začnete s výrobou banneru
Obecná pravidla vztahující se na všechny bannery:
- Banner nesmí být příliš agresivní, ve smyslu chvění a blikání - za agresivní banner je považována kreativa, která ve velmi krátkém časovém intervalu (kratším než 1 vteřina) výrazně mění barvy, nadpisy či jiné významné grafické prvky, které mohou uživatele vyrušovat při práci se stránkou.
- Banner nesmí obsahovat vulgarismy či jiné neetické prvky.
- Banner nesmí překročit povolené datové limity a musí mít správné rozměry na požadovanou pozici.
- Banner nesmí obsahovat ovládací prvky operačních systémů, nesmí vypadat jako systémové hlášky a nesmí využívat všeobecně známé prvky zavádějícím způsobem – třeba symbol "play" na cokoliv jiného než zapnutí přehrávání, symbol křížku [×] na cokoliv jiného než zavření/skončení, symbol lupy na cokoliv jiného než hledání/zvětšování apod.
- Banner nesmí jakkoliv zasahovat do stránky nebo ovlivňovat chování prvků stránky, které nejsou součástí komerční plochy (banneru). Nesmí měnit titulek stránky, ani její hlavní obsah či samovolně upravovat nalistovanou adresu bez prokliknutí banneru.
- V názvech souborů dodaných bannerů se nesmí vyskytovat žádná diakritika, mezery, ani zvláštní znaky. Místo mezery lze použít podtržítko „_“.
- Předání všech verzí banneru a cílové URL adresy je nutné nejpozději dva pracovní dny před začátkem kampaně, pokud není uvedeno jinak.