Zpět do katalogu reklam

Technické specifikace reklam

Mobilní Patička 3D

Stejně jako mobilní branding je i mobilní patička díky své šířce přes celý displej velice výrazným reklamním formátem. Zobrazuje se sice ve spodní části stránky, to jí však nikterak neubírá na kvalitě či viditelnosti. Při úplném zobrazení totiž patička zabere více než polovinu displeje. Ve spojení s 3D efektem, kdy se banner otáčí a střídá různé kreativy, představuje pro uživatele ještě větší vizuální zážitek a nevšimnout si jej je tedy prakticky nemožné.

Reálný náhled

Dostupné na webech

TECHNICKÉ SPECIFIKACE

Formát

Rozměr

  • 640×700 px (min. 3 až max. 5 kreativ)

Maximální datová velikost

  • 200 kB (pro všechny dohromady)

Externí zobrazovací kód

  • Ne

Externí měření (nad rámec měření Mafra a.s.)

  • Ano, dle našich specifikací.
  • Akceptované kódy třetích stran: AdForm, DCM, Sizmek, Gemius.
  • Pozor! Všechny měřicí kódy třetích stran musí používat pouze zabezpečené odkazy (https://). V kreativách samotných musí všechny trackovací URL také používat zabezpečené spojení (https://). Na rozdíly statistik měřicích kódů bez použití https:// nebude brán zřetel.

Z důvodu hladkého průběhu spouštění a odbíhání kampaní je nutné podklady dodané mimo popsanou specifikaci předem schválit technickým oddělením MAFRA. Děkujeme za pochopení.