Expres.cz mění svůj vzhled - jde ještě blíže ke čtenářům i inzerentům

  12:39

Expres.cz přináší zprávy a informace ze světa zábavy, celebrit a showbyznysu. Díky faceliftu je nyní vizáž webu ještě čistší, pro uživatele nabízí přívětivější design a snadnější orientaci v rozmanité nabídce článků a témat. Úprava designu umožnila i lepší výkon reklamních pozic, které získaly více prostoru.

Celkový design je přehlednější, z obrazovky zmizelo několik méně přehledných prvků a čtení článků na webu je pro čtenáře příjemnější, reklamy jsou více viditelné.

Expres.cz je lifestylový deník, který na rozdíl od jiných svým čtenářům přináší denně kromě obligátních témat ze života slavných osobností i odlehčené zpravodajství z kulturních, společenských či sportovních rubrik. Zprávy jsou doplněné bohatým obrazovým materiálem a jsou psané s humorem a nadsázkou, aby čtenář nebyl zatěžován tam, kde to není nutné.

„Věnujeme značný prostor i sociálním sítím, ze kterých čerpáme inspiraci. Redakce denně vybírá ty nejpozoruhodnější a nejvtipnější klipy, fotky a informace z neřízeně narůstajícího obsahu sociálních sítí, diskusních fór a mikroblogů. Díky tomuto servisu čtenáři Expres.cz nikdy nezůstanou pozadu za právě probíhajícími událostmi ve světě internetu,“ říká Petr Konečný, šéfredaktor Expres.cz.

Během devíti měsíců svého působení na trhu se Expres.cz dostal na čtvrté místo v kategorii bulvárních magazínů. V dubnu zaznamenal 746 970 RU a ztrácí tak méně než 100 000 RU na druhý blesk.cz.

Expres.cz je první projekt lifestylového charakteru, který svým čtenářům přináší mediální skupina MAFRA. V jejím portfoliu se nacházejí tematické portály a čtenářsky úspěšné projekty jako eMimino.cz, RunGo.cz či internetová televize Playtvak.cz.