Vedení MAFRA DIGITAL posílí Martin Ondráček

  11:48

Do funkce ředitele digitálního obsahu mediální skupiny MAFRA, a. s., přichází k 18. 5. 2015 Martin Ondráček. Bude zodpovídat za strategii a vývoj nových digitálních projektů a zároveň za rozvoj zpravodajského serveru iDNES.cz.

„Martin Ondráček je zkušený profesionál v mediální oblasti, je to kreativní osobnost plná nápadů a netradičních pohledů na tradiční věci. Věřím, že nové plány multimediálního domu MAFRA, a. s., ovlivní současný stav i budoucí tvář mediálního trhu,“ říká Michal Hanák, člen představenstva zodpovědný za divizi MAFRA DIGITAL.

Funkce šéfredaktora iDNES.cz zůstává nedotčena a nadále ji zastává Ondřej Tolar.

Martin Ondráček začínal profesní kariéru v červenci 1989 v Československém rozhlase, později pracoval jako moderátor rádia Alfa a reportér a editor zpravodajství TV Prima. Od roku 2000 se stal zástupcem šéfredaktora zpravodajství TV NOVA, v letech 2003–2012 zastával postupně pozici šéfredaktora a poté ředitele sekce zpravodajství a publicistiky. Stál za úspěšnou proměnou zpravodajství TV Nova během jeho digitalizace. V souvislosti se vznikem nového News centra byl zodpovědný za rozšíření zpravodajství, vznik nových formátů a řídil také start zpravodajského serveru TN.cz. V roce 2012 se stal poradcem generálního ředitele Českého rozhlasu. Podílel se na změně konceptu Radiožurnálu. Od roku 2013 byl programovým vedoucím této stanice. Je autorem nebo spoluautorem řady programových a marketingových eventů Českého rozhlasu (100 statečných, Pomáhejte s námi, Karel Kryl 70, Znovu 89).

„Digitální svět mě vždycky fascinoval. Projekty, které budu mít na starosti, jsou bezesporu zajímavé. Až přijde čas je představit, věřím, že se budeme mít čím chlubit,“ říká Martin Ondráček.

„Je to další významný krok multimediálního doma MAFRA, a. s., k avizovanému strategickému rozvoji na mediálním trhu v České a Slovenské republice,“ dodává Štěpán Košík, předseda představenstva mediální skupiny MAFRA.