Změny v organizační struktuře řízení titulů MAFRA Print

  15:49aktualizováno  15:53

V mediální skupině MAFRA po proběhlé akvizici posílí především obsah pro ženy, a to nejen v rámci tištěných médií, ale do značné míry také v oblasti on-linu. Restrukturalizace a provedení strategických změn ve vedení produktových portfolií společnosti MAFRA Print přinese zjednodušení v řízení titulů a umožní užší spolupráci redakčních týmů napříč segmenty.

K 30. dubnu 2019 dojde k těmto personálním změnám: publisherka Etela Lukeš Fiantová nově převezme řízení lifestylových titulů, Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Esquire, Žena a život, televizních titulů a titulů auto-moto. Do působnosti šéfredaktora Miroslava Graclíka budou spadat tištěné společenské tituly. Ženské tituly, příběhové tituly a Kulinární studio MAFRA zastřeší publisherka Dana Vajglová. Společnost MAFRA Print opustí projektová manažerka Ivana Sochůrková odpovědná za příběhové tituly, šéfredaktor Michal Brož, do jehož kompetence patřily televizní tituly a publisherka Lada Rudovská ze segmentu lifestylových titulů.

„Děkuji odcházejícím za jejich práci a péči o svěřené portfolio titulů a v dalším profesním i osobním životě jim přeji mnoho úspěchů,” uvedl František Nachtigall, ředitel obsahu mediální skupiny MAFRA a člen představenstva MAFRA Print, a.s.