Žena a život z portfolia mediální skupiny MAFRA stále nejčtenějším a nejprodávanějším časopisem životního stylu pro ženy

  18:07aktualizováno  18:09

Oblíbený čtrnáctideník Žena a život, který letos v květnu oslavil 25. narozeniny, podle aktuálně zveřejněných údajů Kanceláře ověřování nákladů tisku ABC ČR za měsíc květen 2019 potvrdil pozici nejčtenějšího a nejprodávanějšího titulu mezi časopisy životního stylu pro ženy. Každé vydání lifestylového časopisu, který vnáší prvky světových trendů do života neobyčejných českých žen, si přečte 237 tisíc čtenářek a čtenářů. Květnové prodeje výročního čísla Žena a život přesáhly hranici 50 tisíc výtisků na vydání.

„Časopis Žena a život mapuje a odráží život české ženy především prostřednictvím reálných příběhů. Dlouhodobá přízeň našich čtenářek, které se velice vážíme, potvrzuje, že s úspěchem. Také do budoucna chystáme kromě tradičních témat a zajímavých rozhovorů i překvapení a speciální přílohy,“ uvedla k výsledkům publisherka a vedoucí redakce Etela Lukeš Fiantová.

Zdroj: Kancelář ABC ČR 05/2019, MEDIA PROJEKT 4. čtvrtletí 2018 - 1. čtvrtletí 2019