Týdeník TÉMA znovu zvyšuje své prodeje a rozjel novou kampaň

  14:04

První volně prodejný týdeník v rámci portfolia mediální skupiny MAFRA stále roste. Podle aktuálních dat Kanceláře ověřování nákladu ABC ČR činil v prosinci 2015 průměrný prodaný náklad týdeníku TÉMA 36 831 výtisků na vydání. To je nový nejvyšší prodej časopisu od jeho vzniku v říjnu roku 2014.

V oblasti pultového prodeje, který dosáhl 23 237 výtisků, se mu navíc v týdenním průměru podařilo předběhnout i některé dlouhodobě zavedené tituly, jako třeba TÝDEN nebo Instinkt. TÉMA zaznamenalo úspěch i v předplatném, které v lednu překročilo hranici 12 000 předplatitelů.

„Znovu se nám potvrdilo, že týdeník TÉMA byl i přes velkou konkurenci na magazínovém trhu skvělou volbou a že díky perfektní práci týmu šéfredaktora Zdeňka Šustra si rychle získal oblibu u čtenářů, kterým děkujeme za přízeň,“ říká František Nachtigall, strategický ředitel mediální skupiny MAFRA.

Časopis TÉMA právě spustil novou image kampaň, která cílí na zvýšení povědomí o titulu. Kreativa vznikla inhouse v marketingu mediální skupiny MAFRA a objeví se v outdooru prostřednictvím bigboardů a billboardů s nástavbou. Komunikaci doplní televizní a rádiové spoty, on-line kampaň na sociálních sítích, tisková inzerce i přímá podpora v POS.