Týdeník TÉMA pokračuje v úspěšném trendu: v únoru opět na špici prodejů

  16:29

Podle aktuálně zveřejněných dat Kanceláře ověřování nákladů tisku ABC ČR za měsíc únor vítězí TÉMA ve své kategorii jak celkovým prodaným nákladem (60 119 ks na vydání), tak jeho dílčími částmi. Ve volném prodeji si každé únorové vydání týdeníku TÉMA zakoupilo 33 028 zákazníků, formou předplatného pak bylo průměrně odebráno 20 631 výtisků každého vydání.

Titul nejprodávanějšího celostátního zpravodajského týdeníku si TÉMA zaslouží i proto, že v prodaném nákladu za poslední rok překonává v prodejích šedesátitisícovou hranici 8krát za posledních 12 měsíců.

Čtenost týdeníku TÉMA podle národního výzkumu Media projekt* dosahuje 155 tisíc čtenářů na vydání.

„Jsem rád, že TÉMA v segmentu zpravodajsko-společenských týdeníků dominuje především v relevantních kategoriích pultový prodej a papírové předplatné. Kromě prodejních výsledků mě těší i dobrá pověst, kterou TÉMA získalo. Důkazem budiž třeba mnohastránkové únorové interview s hereckou legendou Jaromírem Hanzlíkem, který tištěným médiím už spoustu let žádný velký rozhovor nedal. Nebo podobně rozsáhlý rozhovor s Karlem Gottem, na kterém autorka s Mistrem pracovali téměř půl roku a v němž Karel Gott prozradil i věci, které zatím nikdy neřekl,“ uvedl k výsledkům Zdeněk Šustr, šéfredaktor týdeníku TÉMA, a dodal: „Redakce TÉMA navíc nyní připravuje v pořadí již čtvrtý z řady monotematických speciálů. Tři předchozí, které od roku 2016 vyšly, byly vyprodané.“

*Unie vydavatelů – AKA, Median – STEM/MARK, data za 2. pololetí 2017