Týdeník TÉMA dosáhl rekordní čtenosti a je jedničkou v prodejích tištěných zpravodajských týdeníků

  14:50aktualizováno  14:50

Podle údajů Kanceláře ověřování nákladů tisku ABC ČR patří časopisu TÉMA mediální skupiny MAFRA titul nejprodávanějšího celostátního zpravodajského týdeníku na trhu. Jedničkou je jak v případě tištěného předplatného, tak v pultovém prodeji. Podle aktuálně zveřejněných výsledků národního výzkumu Media projekt dosahuje čtenost týdeníku TÉMA rekordních 172 tisíc čtenářů na vydání*.

To znamená 4% nárůst oproti 1. pololetí letošního roku a 5% ve srovnání se stejným obdobím roku 2017.

„Namísto výrazné podpory elektronické podoby týdeník TÉMA čtenářům poskytujeme v klasické tištěné verzi a tato strategie se ukazuje jako úspěšná,“ uvedl k výsledkům František Nachtigall, ředitel strategického rozvoje mediální skupiny MAFRA.

Redakce TÉMA také kontinuálně připravuje řadu tematických speciálů. Mezi čtenářsky nejoblíbenější letos zatím patřily ty věnované jídlu: letní dvojčíslo s titulním tématem „Jídlo z pytlíku“ (vyšlo 29. června 2018), jehož prodaný náklad dosáhl 78 998 výtisků, a vydání s názvem „Strašáci v jídle“ (vyšlo 13. dubna 2018), kde byl celkový prodaný náklad 62 916 výtisků.

* zdroj: Media projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, STEM/MARK – Median, 2.–3. čtvrtletí 2018, kancelář ověřování nákladů tisku ABC ČR, 2.–3. čtvrtletí 2018