Tituly mediální skupiny MAFRA nabízejí v segmentu společenských časopisů největší zásah

  13:25aktualizováno  13:25

Mediální skupina MAFRA je dle aktuálních výsledků národního výzkumu čtenosti Media projekt za 1. pololetí 2019 lídrem v segmentu společenských časopisů. Svými tituly pravidelně osloví téměř tři čtvrtě milionu (726 tisíc) čtenářů. Dlouhodobě nejčtenějším a nejprodávanějším „nenovinovým“ časopisem v rámci segmentu je týdeník Rytmus života, pestrá směs novinek z hvězdné společnosti se čteností 434 tisíc čtenářů a průměrnými prodeji více než 129 tisíc výtisků na vydání. Společně s tituly Pestrý svět, Retro a Nostalgie pak zároveň v dané kategorii nabízí největší čtenářský zásah.

K tradičně významným titulům mezi společenskými časopisy patří s 230 tisíci čtenáři a 97 tisíci prodanými výtisky na vydání Pestrý svět - jeden z nejpopulárnějších týdeníků ze života hvězd českého i zahraničního showbyznysu, který na podzim oslaví 15leté výročí působení na trhu.

Signifikantní podíl představuje také rozvíjející se portfolio nového žánru „retro“ titulů, které se ohlížejí do dob (ne)dávné historie – měsíčníky Retro (180 tisíc čtenářů a 74 tisíc prodaných výtisků na vydání) a Nostalgie (46 tisíc čtenářů a 28 tisíc prodaných výtisků na vydání).

Do segmentu se dále tematicky řadí rovněž týdeník Čas pro hvězdy, měsíčník Hvězdy jako na dlani, ročenky v podobě Kuchařských knih časopisů Rytmus života a Pestrý svět a další speciálytitulů mediální skupiny MAFRA.

Zdroj: Media projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, Median – STEM/MARK, data za 1. pololetí 2019; Kancelář ověřování nákladu tisku ABC ČR, průměrná data za 1. pololetí 2019