Tituly mediální skupiny MAFRA čtou dvě ze tří žen v ČR, celkově jich osloví více než 3 miliony.

  11:36aktualizováno  11:36

Tištěné tituly mediální skupiny MAFRA dle aktuálních výsledků národního výzkumu čtenosti Media projekt za 2. a 3. čtvrtletí 2019 také dominují, pokud jde o zásah inzertně atraktivní široké skupiny žen v produktivním věku 20-64 let, přičemž více než 2 miliony čtenářek zastupují prémiové cílové skupiny žen z vyšší a střední třídy.

Velmi silné zastoupení má mediální skupina MAFRA v segmentu obecných titulů pro ženy, kde čtenost roste týdeníku Claudia a čtrnáctideníku Čas na lásku.

Časopisy pro ženy z portfolia MAFRA

Titulčtenost na vydání
Claudia106 000
Čas na lásku79 000
Chvilka pro tebe339 000
Můj svět68 000
Napsáno životem146 000
Tina158 000

V žebříčku čtenosti časopisů životního stylu pro ženy vítězí čtrnáctideník Žena a život, Cosmopolitan ve srovnání s předchozím obdobím získává další čtenářky a čtenáře.

Časopisy životního stylu pro ženy z portfolia MAFRA

Titulčtenost na vydání
Cosmopolitan
115 000
Harper´s Bazaar44 000
Žena a život
251 000

Zdroj: Media projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, Median – STEM/MARK, data za 2. a 3. čtvrtletí 2019