Tituly MAFRA si udržují klíčové pozice na svých trzích

  13:36

Dnes zveřejněné výsledky národního výzkumu čtenosti tisku Media projekt (Unie vydavatelů – AKA, Median – STEM/MARK, 1. a 2. čtvrtletí 2016) potvrdily významné postavení tiskových titulů MAFRA. Roste čtenost deníku Lidové noviny a týdeníku TÉMA.

„Vážíme si přízně našich čtenářů a vnímáme to jako úspěch naší koncepce zkvalitňování obsahu a skvělou práci našich redakcí. Navíc je zřejmé, že ani v době, kdy každý vydavatel monetizuje své on-line aktivity, neztrácí tisková média na své inzertní síle a dodávají inzerentům kvalitní zásah v každém mediálním plánu,“ říká Štěpán Košík, předseda představenstva mediální skupiny MAFRA.

MF DNES si udržuje pozici nejčtenějšího celostátního zpravodajského deníku se čteností 615 tisíc čtenářů na vydání. Pravidelně hočtou zejména lidé v produktivním věku, se středním a vysokoškolským vzděláním a se středním a vyšším společenským postavením.

Lidové noviny jsou deníkem s nejvyšším meziročním nárůstem předplatitelů. Zároveň roste čtenost už počtvrté za sebou na 206 tisíc čtenářů na vydání. Pravidelněčtou Lidové noviny většinoustředoškolsky a vysokoškolsky vzdělaní lidé.

Deník zdarma Metro si drží pozici nejčtenějšího zpravodajského deníku v Praze, kde oslovuje 208 tisíc čtenářů na vydání. Celková čtenost činí 455 tisíc čtenářů na vydání. Zachovává si silnou skupinu mladých čtenářů a zaznamenal také nárůst obliby u čtenářů s vyšším vzděláním.

Celostátní zpravodajský týdeník TÉMA po překročení hranice 50 tisíc prodaných výtisků na vydání roste i ve čtenosti, poprvé přesáhl stotisícovou hranici na 116 tisíc čtenářů.

Druhý titul zdarma v portfoliu MAFRA, týdeník 5plus2, upevnil své místo zejména na regionálním trhus velmi silným oslovením 872 tisíc čtenářů každý týden a zůstává tak největším týdeníkem na českém trhu.