Reality.iDNES.cz rostou, po fúzi s AdInternetem se zvýšila návštěvnost portálu

  12:24

Portál Reality.iDNES.cz úspěšně pracuje již několik týdnů ve společném týmu s AdInternetem, který mediální skupina MAFRA koupila v loňském roce. Spojení přineslo rozšíření služeb zákazníkům a také zvýšení návštěvnosti realitního portálu. Reality.iDNES.cz – dvojka internetového trhu s nemovitostmi – teď přichází s novou mobilní verzí webu.

Mobilní verze navazuje na nový design hlavního desktopového webu, spuštěného v únoru letošního roku, a posun přinesl i něco navíc pro obchodní partnery.

„Chtěli jsme se jednoduchostí a přehledností více přiblížit uživatelům a budeme v tom pokračovat i nadále. V budoucnu spustíme další vylepšení, která přímo pomohou uživateli při orientaci v lokalitě. Pro realitní kanceláře či developery jsme také připravili další možnost ke zviditelnění jejich důležitých nabídek,“ shrnuje záměr Lukáš Gajarský, produktový manažer Reality.iDNES.cz.

Kromě funkčnosti a nových vylepšení na webu se tým realit zaměřil také na návštěvnost serveru.

„Metou pro tento rok je navýšení návštěvnosti portálu o 35 %. Nicméně prvním krokem bylo především zvýšení kvality té současné,” říká Jiří Knechtl, vedoucí marketingu Reality.iDNES.cz, a k nárůstu kvality doplňuje: „Každý návštěvník si v průměru zobrazí o pět inzerátů více a stráví na našem portálu téměř o jednu minutu déle. Za tím stojí mnoho menších i větších změn, mezi kterými zmiňme právě mobilní verzi webu. Na té je návštěvnost vyšší v průměru o 24 %, než tomu bylo v roce 2015. V souhrnu tak první změny přinášejí navýšení počtu poptávajících nemovitost o 10 %.“

Po úspěšné fúzi s AdInternetem čítá tým realit už více než 40 lidí, kteří se starají o chod serveru a vylepšení po uživatelské stránce. Zároveň také pracují na zdokonalení komunikace s obchodními partnery.

V tuto chvíli máme dedikovaného člověka na všech důležitých pozicích. Ať už jde o produkt, marketing, vývoj, obchod i další odvětví. Každé oddělení realit zaštiťuje kompetentní a zkušený člověk. Navíc jsme pro naše partnery rozjeli call centrum, které nemá v této šíři v realitním segmentu obdoby,” vysvětluje novou strukturu Petr Makovský, který je od letošního dubna v čele Reality.iDNES.cz.