Metro
Bezplatný deník, který čte téměř půl milionu čtenářů každý den v 50 městech České republiky.
Metro je nejčtenější deník v Praze.
Deník Metro dnes představuje největší mezinárodní a nejrychleji rostoucí noviny světa. Vychází ve více než 100 metropolích 20 zemí Evropy, Asie, Severní a Jižní Ameriky. České vydání deníku Metro je distribuováno v Praze a dalších 50 městech v průměrném denním nákladu téměř 300 tis. výtisků. Metro se zaměřuje na mladé a aktivní čtenáře, čemuž odpovídá i osobitý layout a obsah novin.
Tiskové portfolio bezplatných titulů doplňuje magazín METRO MEN/WOMEN ONLY, který představuje unikátní spojení lifestylových magazínů pro obě pohlaví.
V regionu Brno realizujeme unikátní koncept XXL, kdy je jednou měsíčně distribuováno aktuální vydání deníku METRO nad rámec běžného nákladu do 100.000 poštovních schránek místním domácnostem. Tím se v této oblasti stalo METRO nejúčinnějším inzertním nástrojem s téměř 100 procentním pokrytím místní populace.
Čím je deník Metro výjimečný?
- atraktivní a praktický layout novin
- nestranné a vyvážené zpravodajství
- reflektuje potřeby moderních obyvatel, čemuž přizpůsobuje obsah a grafickou podobu deníku
- důraz na interaktivitu se čtenářem (pravidelné čtenářské soutěže, kvíz a další redakční prvky zvyšující oboustrannou komunikaci s médiem)
- vysoká kvalita redakčního obsahu díky zázemí nejsilnějšího zpravodajského vydavatelského domu v České republice
- nejkreativnější inzertní formáty a unikátní nástroje inzertní podpory, které nenabízí žádné jiné české médium
- vysoká flexibilita při řešení potřeb inzertních zadavatelů (vytvoření tzv. „kampaně na míru“)
Tématické stránky
- Pondělí Cesty
- Úterý Zdraví, English page
- Středa Nový job
- Čtvrtek Auto
- Pátek Víkend
Společnost METRO Česká republika, a.s., která byla v letech 2008 a 2009 zařazena mezi 100 nejlepších českých firem je od roku 2013 součástí MAFRA, a.s.
Deník Metro je od roku 2006 evidován v Guinessově knize rekordů jako největší mezinárodní deník. V roce 2009 získalo METRO titul "Nejlepší noviny roku" na mezinárodním mediálním festivalu ve Valencii. METRO je zároveň držitelem řady dalších ocenění, například ceny magazínu Marketing & Media Europe za nejlepších tiskovou kampaň nebo ceny za přínos vlastníka média reklamnímu trhu.