Novou šéfredaktorkou časopisu Žena a život z portfolia mediální skupiny MAFRA bude od ledna Zuzana Zbořilová

  10:02aktualizováno  10:02

Tým časopisu Žena a život, který už 25 let vnáší prvky světových trendů do života neobyčejných českých žen, povede od 1. ledna 2020 nově jmenovaná šéfredaktorka Zuzana Zbořilová. V rámci rozvoje lifestylového portfolia mediální skupiny MAFRA také dochází ke změnám ve struktuře inzertního týmu.

„Zuzanu jsem si vybrala zejména pro její schopnost dokonalé empatie a napojení se na potřeby našich čtenářek. Maximálně také oceňuji její ekonomické znalosti redakčního a vydavatelského zázemí,“ říká Etela Lukeš Fiantová, publisherka lifestylového portfolia mediální skupiny MAFRA.

V časopisech životního stylu pro ženy mediální skupina MAFRA čtenářsky dominuje. Čtrnáctideník Žena a život je,dle výsledků národního výzkumu čtenosti Media projekt za 2. a 3. čtvrtletí 2019 lídrem v kategorii časopisů životního stylu pro ženy. Každé vydání si přečte 251 tisíc čtenářek a čtenářů.

„Chtěla bych do časopisu vnést kus své energie a pozitivního náboje. Těším se, že na pozici šéfredaktorky zúročím své dlouholeté zkušenosti z oblasti lifestylu a vydávání časopisu,“ uvádí ke svému jmenování Zuzana Zbořilová a doplňuje: „V koncepci titulu nedojde k žádným dramatickým změnám. Nadále budeme vytvářet časopis plný příběhů pro ženy, které chtějí žít, nebo už žijí svůj sen.“

Změn doznala také struktura inzertního týmu pro titul Žena a život. Prodej inzerce byl nově začleněn pod divizi Lifestyle, kterou i nadále povede Karolína Heligrová. „Začlenění časopisu Žena a život do jednoho obchodního týmu pro lifestyle je logickým vyústěním jeho vnímání a stabilní pozice na trhu. Umožní nám to lépe cílit nabídky pro klienty. Stejně tak dochází k začlenění titulů pro muže - Esquire, Top Gear a Speed,“ upřesnila ke změnám Karolína Heligrová.

Speciální inzertní projekty pro časopis Žena a život spolu s ní nově zastřeší Kristýna Motrincová, která tak rozšíří své stávající lifestylové portfolio.

V rámci týmu Ženy a život je také jako Head of team inzerce nově jmenována Markéta Rysková, dosavadní account manažerka titulu.

V rámci rozvoje lifestylového portfolia mediální skupiny MAFRA, které zahrnuje tituly Harper´s Bazaar, Cosmopolitan, Esquire, Dolce Vita a nyní Žena a život,

vznikly také nové pozice, které reflektují aktuální potřeby v daném segmentu. Jednou z těchto pozic je Specialistka sociálních sítí, které se věnuje Lea Gürtlerová.

Zaměří se zejména na zvyšující se nároky čtenářů a klientů, pokud jde o prezentaci na Instagramu.