Měsíčník Můj svět z portfolia mediální skupiny MAFRA má u čtenářů úspěch, výsledky národního výzkumu čtenosti Media projekt potvrdily meziroční nárůst čtenosti

  15:12aktualizováno  15:12

Měsíčník Můj svět mediální skupiny MAFRA v meziročním srovnání čtenosti vykazuje významný růstový trend a nadále si tak s úspěchem udržuje přízeň svých čtenářů. Tento průvodce každodenním životem moderní ženy, který nabízí vyváženou kombinaci kvalitního obsahu a servisních informací za atraktivní cenu, dle aktuálních výsledků národního výzkumu čtenosti Media projekt dosáhl hranice 72 tisíc čtenářů na vydání. To představuje úctyhodný meziroční nárůst o 22 %.

Prodeje měsíčníku Můj svět v letošním roce činí v průměru více než 40 tisíc výtisků na vydání.

Zdroj: Media projekt, Unie vydavatelů, ASMEA, Median, STEM/MARK, 4. kvartál 2018 a 1. kvartál 2019, Kancelář ABC ČR, 01-03/2019