Mediální skupina MAFRA spouští iDNES Premium: svět exkluzivních článků a zábavy

  10:41aktualizováno  10:41

Mediální skupina MAFRA, která je v současnosti nejsilnějším hráčem na českém mediálním trhu, přichází s prémiovou nadstavbou svého zpravodajského portálu iDNES.cz. Nový produkt s názvem iDNES Premium nabídne exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu a bude dostupný pouze registrovaným členům. Výhody členství mohou na adrese iDNES.cz/Premiumčtenáři vyzkoušet zdarma až do 30. listopadu 2019.

„Jsme rádi, že se nám díky silnému zázemí skupiny a spolupráci s externími partnery podařilo zajistit celou řadu atraktivních výhod, jako například prémiový ticketing. Redakce napříč celým portfoliem médií MAFRA budou navíc denně vytvářet obsah nad rámec tržního standardu, který čtenáři na internetu dosud v takové míře nenacházeli – rozhovory, spotřebitelské testy, analýzy a komentáře,“ uvedl k projektu Štěpán Košík, předseda představenstva MAFRA, a.s., a dodal: „Inspirovali jsme se aktuálním trendem a zkušenostmi s podobnými produkty ve světě. Věříme, že toto je cesta, kterou se do budoucna bude ubírat distribuce exkluzivního obsahu. Úspěšným příkladem může být třeba přístup britského deníku Financial Times nebo německého Bildu.“

Kromě přístupu k exkluzivním článkům nabídne iDNES Premium hned od počátku pestrou škálu kvalitní zábavy, která se bude postupně dále rozrůstat. Členové aktuálně získají možnost přednostního nákupu vstupenek na koncerty a sportovní akce, digitální předplatné titulu dle výběru v hodnotě až 3 348 Kč ročně, možnost sledovat online tři kultovní filmy měsíčně, mohou vybírat z nabídky knih za zvýhodněnou cenu nebo zcela zdarma či čerpat bonus 100 Kč za dobití kreditu u MOBIL.CZ.