Mediální skupina MAFRA se stala největším multimediálním domem na českém trhu. Potvrdily to aktuální výsledky národního výzkumu čtenosti Media projekt.

  16:39aktualizováno  16:39

MAFRA prostřednictvím svých tiskových titulů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů, což je nejvíce mezi mediálními skupinami v ČR. Jak dále vyplývá z aktuálních výsledků Media projektu, čtenost tradičních tiskových titulů mediální skupiny MAFRA roste. V případě „vlajkové lodi“ deníku MF DNES mírně vzrostla na 554 tisíc čtenářů na vydání a nové čtenáře získal i deník Lidové noviny, který v současnosti dosahuje 205 tisíc čtenářů na vydání. Také týdeník TÉMA, v tištěné podobě neprodávanější titul v kategorii celostátních zpravodajských a společenských týdeníků, udržel své dominantní postavení a posílil na 177 tisíc čtenářů na vydání.

Úspěch zaznamenaly i tituly zdarma: změna distribuce týdeníku 5plus2 v Praze, kde je od konce srpna loňského roku šířen každý pátek společně s deníkem Metro, se projevila mimo jiné i v nárůstu čtenosti obou titulů. Metro s 270 tisíci čtenáři na vydání zůstává nejčtenějším pražským deníkem, týdeník 5plus2 v Praze posílil na 108 tisíc čtenářů na vydání.

Výsledky čtenosti za 2. pololetí roku 2018 byly dnes prezentovány odborné veřejnosti u příležitosti 25. výročí zahájení realizace Media projektu, který byl v době svého vzniku jednotným zdrojem informací o čtenosti tisku, poslechovosti rozhlasu i sledovanosti televizního vysílání.


Pozn.:

Zdroj dat: Uvedená čtenost dle Media projektu, Unie vydavatelů – AKA, Median – STEM/MARK, období 2. pololetí 2018. Praha u titulů zdarma zahrnuje i okresy Praha-východ a Praha-západ.