Mediální skupina MAFRA je významným hráčem v segmentu titulů životního stylu

  13:11aktualizováno  13:11

Mediální skupina MAFRA si udržuje silné postavení v segmentu titulů životního stylu, potvrzují současné výsledky národního výzkumu čtenosti Media projekt za 1. pololetí 2019, které byly dnes zveřejněny. V žánrové skupině titulů životního stylu pro ženy oslovující více než milion (1,050 milionu) čtenářek i čtenářů patří se čteností 259 tisíc první příčka oblíbenému čtrnáctideníku Žena a život, který letos slaví 25 let od svého prvního vydání.

Na stávající silné pozici mediálního domu MAFRA mají dále podíl měsíčníky Harper´s Bazaar (čtenost 46 tisíc) - nejprestižnější a nejdéle vydávaný módní časopis na světě a Cosmopolitan (čtenost 117 tisíc) – nejprodávanější světový časopis pro sebevědomou ženu. Prémiovým produktem je také měsíčník Dolce Vita.

Silného zastoupení v segmentu titulů pro muže mediální skupina MAFRA dosahuje díky měsíčníkům Esquire a Speed - lifestylovým titulům s více než dvacetiletou tradicí na českém trhu, i tiskové verzi ikonického motoristického magazínu Top Gear.

Zdroj: Media projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, Median – STEM/MARK, data za 1. pololetí 2019