Mediální skupina MAFRA je leaderem na trhu v segmentech programových titulů a společenských týdeníků, potvrdily výsledky národního výzkumu čtenosti Media projekt.

  13:56

Mediální skupina MAFRA, která je největším multimediálním domem na českém trhu a prostřednictvím svých tiskových titulů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů, udržuje nejsilnější pozici také v segmentech programových titulů a společenských týdeníků. Společnost MAFRA Print, která je součástí skupiny, je se 45 miliony prodaných výtisků ročně leaderem na trhu v počtech prodaných výtisků časopisů a nabízí jeden z nejširších zásahů z pohledu čtenosti časopisů. Jak potvrdily aktuální výsledky národního výzkumu čtenosti Media projekt, programový čtrnáctideník TV Max (450 tisíc čtenářů na vydání) a společenský týdeník Rytmus života (431 tisíc čtenářů na vydání) jsou nejčtenějšími standardními „nenovinovými“ časopisy.

Tituly MAFRA Print čte celkem více než 3,2 milionu lidí a také každá druhá žena v České republice, což představuje 2,4 milionu žen. Portfolio MAFRA Print aktuálně zahrnuje celkem 50 titulů rozdělených do 7 segmentů (pro ženy, společenské, TV program, pro muže, příběhové, dětské a zájmové).

Časopis TV Max, který je současně nejprodávanějším tiskovým titulem na trhu z pohledu počtu prodaných kusů na vydání, si udržuje pozici žánrové jedničky z pohledu čtenosti na vydání mezi programovými časopisy a první příčka patří také čtrnáctideníku Žena a život v segmentu titulů životního stylu pro ženy (237 tisíc čtenářů na vydání). Časopisu TV Max navíc narostla čtenost meziročně o 6 %.

Svoji pozici meziročně vylepšily i oba klíčové příběhové tituly vydavatelství. Časopisu Napsáno životem se rozrostla základna o 11 % čtenářů na vydání (na 162 tisíc čtenářů) a titulu Čas na lásku o 21 % (na 79 tisíc čtenářů).

Inzertním balíčkem s největším zásahem mezi časopisy je BE FEMME FATALE, který obsahuje tituly Chvilka pro tebe, Tina, Claudia, Rytmus života a Pestrý svět, s celkovým počtem 956 tisíc čtenářů na vydání.

Pozn.:

Zdroje dat: Uvedená čtenost dle Media projektu, Unie vydavatelů – AKA, Median – STEM/MARK, období 2. pololetí 2018, MAFRA Print za období 2018