MAFRA Slovakia úspěšně vstoupila do nového roku, vánoční Evita byla druhá nejprodávanější na Slovensku

  9:26

Vydavatelství MAFRA Slovakia, které je součástí portfolia mediální skupiny MAFRA a vydává například Hospodárske noviny či magazín Evita, a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů, zaznamenalo na začátku roku 2016 hned několik úspěchů.

Magazín Evita se s třísetstránkovým vánočním vydáním poprvé dostal na druhé místo v prodeji ženských lifestylových magazínů. Tématem vánočního vydání byl koncept štěstí a 35 430 prodaných výtisků bylo nejvíce za rok 2015. Evita předstihla na druhém místě v prosincovém měření ABC SK časopis Eva.

„Na vánočním vydání jsme si dali mimořádně záležet, chtěli jsme pro naše věrné fanoušky připravit co nejvíc výjimečných článků, rozhovorů, receptů či rad, jak prožít Vánoce šťastné,“ říká Eva „Evita“ Urbaníková, šéfredaktorka magazínu Evita.

„Jsme rádi, že se nám dostalo odměny za celoroční poctivou práci,“ říká Ivan Hamšík, ředitel obsahu vydavatelství MAFRA Slovakia a dodává: „Čtenářky před Vánocemi ocenily, že jsme jim nabídli unikátní zážitek v podobě třísetstránkového čtení. Jejich přízně si vážíme a i na rok 2016 máme připravených hned několik podobných překvapení.“

MAFRA Slovakia zaznamenala úspěchy i v on-line a v lednu opět překročila hranici milionu návštěvníků. V měření AIM Monitor přišlo na weby vydavatelství 1 042 102 reálných uživatelů. Portál HNonline.sk zaznamenal v lednu nejvyšší návštěvnost ve své historii, a to 894 157 reálných uživatelů a 15 063 334 zobrazených stránek.

Výsledky čtvrté, poslední části výzkumu čtenosti MML za minulý rok ukázaly třikrát po sobě mírný nárůst čtenosti i deníku Hospodárske noviny, jedinému celostátnímu ekonomickému deníku, který je více než 20 let vlajkovou lodí vydavatelství.