MAFRA se spojila s Peníze.cz a nabízí nejsilnější zásah v segmentu ekonomiky

  17:23

Mediální skupina MAFRA vstoupila do roku 2018 jako nový mediazastupitel největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. Společně s kmenovými rubrikami Lidovky.cz/Byznys a iDNES.cz/Ekonomika tak dle měřítek Netmonitoru aktuálně tvoří největší uskupení v kategorii „Ekonomika, finance, právo“.

Jsme velmi potěšeni, že letos můžeme klientům v segmentu ekonomiky nabídnout reklamní prostor v nejsilnějším ekonomickém balíčku tematických webů na českém internetu.“ říká Jiří Otevřel, ředitel strategie obchodu mediální skupiny MAFRA.

Server Peníze.cz má zhruba 1,5 milionu reálných uživatelů (RU) a zaznamenává 7 milionů zobrazení stránek měsíčně. Celý unikátní obchodní balíček přináší možnost oslovit více než 2,1 milionu RU v rámci 10 milionů návštěv, které generují přes 24 milionů zobrazených stránek měsíčně.

Skupina MAFRA má na webu Peníze.cz exkluzivitu na brandingové formáty a mobilní reklamu. Kromě toho bude moci inzerentům nabídnout také vybrané formáty Half Page Ad a 300 x 250px. Další reklamní pozice half-page ads, square a kontextové reklamy v sekcích a textové spolupráce bude i nadále nabízet obchodní oddělení Peníze.cz vedené Martinem Cisarzem.

„Spolupráci se skupinou MAFRA vnímám jako strategický krok, od kterého si slibujeme zásadní zvýšení příjmů z daných reklamních formátů. Neexkluzivní forma spolupráce nám zároveň umožní naplno se věnovat inzertním aktivitám šitým na míru našim finančním klientům,“ dodává Martin Vlnas, ředitel společnosti Partners media, do jejíhož portfolia kromě webu Peníze.cz patří také publicistický magazín finmag.cz a tištěný dvouměsíčník FINMAG.

Kromě mediazastupitelství dojde také k zásadnímu rozšíření spolupráce v oblasti generování leadů na projektech mediální skupiny MAFRA.