MAFRA převzala české a slovenské vydavatelské aktivity Bauer Media Group. Transakci schválil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.

  10:42aktualizováno  10:42

V návaznosti na rozhodnutí Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže ze dne 2. listopadu 2018 došlo k převzetí vydavatelských aktivit skupiny Bauer Media Group v České republice a na Slovensku společnostmi ze skupiny MAFRA. Společnosti se rozhodly podmínky transakce nezveřejňovat.

Mediální skupina MAFRA je tak aktuálně největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.

„Vydavatelství Bauer Media má silné postavení v segmentech programových titulů a společenských týdeníků s profesionálním tvůrčím zázemím. Díky této dohodě skupina MAFRA významně rozšíří své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, jako je například Esquire, Cosmopolitan či Harper’s Bazaar. Také budeme moci nabídnout široké spektrum časopisů rozšířené o tituly pro ženy a nově i pro dětské čtenáře,“ uvedl Štěpán Košík, předseda představenstva společnosti MAFRA, a.s.