MAFRA je hlavním mediálním partnerem České filharmonie, která právě zahajuje novou sezónu

  9:15

Česká filharmonie vstoupí ve čtvrtek 29. září do své 121. koncertní sezóny. Mediální skupina MAFRA je hlavním mediálním partnerem České filharmonie, a to prostřednictvím deníků Lidové noviny, MF DNES a portálu iDNES.cz.

„Česká filharmonie patří ke špičce v interpretaci klasické hudby u nás i v zahraničí a našim čtenářům chceme nabídnout vždy to nejlepší, proto jsme si ji vybrali jako významného mediálního partnera v oblasti kultury. Mediální partnery si vždy pečlivě vybíráme a Česká filharmonie je silná a tradiční značka, která naše představy kvalitního partnerství splňuje,“ říká Miloslava Nováková, ředitelka Corporate Affairs mediální skupiny MAFRA.

V Lidových novinách a MF DNES vyjde 29. září speciální příloha k nové sezóně České filharmonie. Čtenáři zde najdou například přehled všech špičkových interpretů nebo velký rozhovor s dirigentem Semjonem Byčkovem.

„Partnerství s MAFRA, a.s. je pro nás velmi důležité, protože nám pomáhá její čtenáře informovat o všem podstatném, co se v České filharmonii děje a co by jinak mohlo uniknout jejich pozornosti. Vedle našich domácích a zahraničních koncertů mám na mysli zejména rozsáhlý edukační program a aktivity Českého spolku pro komorní hudbu. MAFRA je navíc partner silný a spolehlivý, to je důvod, proč naše spolupráce roste,“ říká obchodní náměstek České filharmonie Michal Medek.

Zahajovací koncert 121. sezony se uskuteční v Dvořákově síni v pražském Rudolfinu. Na programu je provedení Čajkovského Houslového koncertu za účasti hvězdného sólisty Joshuy Bella a Mahlerovou Písní o zemi s pěveckými sólisty Bernardou Fink a Pavlem Černochem. Orchestr řídí šéfdirigent Jiří Bělohlávek.