Letní dvojčíslo týdeníku TÉMA mělo u čtenářů mimořádný úspěch, prodalo se přes 86 tisíc výtisků

  10:00aktualizováno  10:00

Letní dvojčíslo časopisu TÉMA z portfolia mediální skupiny MAFRA zaznamenalo skvělé prodejní výsledky. Celkové prodeje vydání z 28. června překročily 86 tisíc výtisků, z toho více než 64 % (přes 55 tisíc) činil pultový prodej.

Hlavní téma dvojčísla bylo zaměřeno na psychiku jako spouštěč nemocí a na porozumění řeči těla. Kromě nových zjištění ohledně psychosomatiky nabídlo také velké rozhovory s inspirativními osobnostmi z nejrůznějších oborů.

Mám radost, že stejně jako v uplynulých letech, také letošní vydání rozšířeného dvojčísla mělo u čtenářů velký ohlas. Je vidět, že téma vlivu lidské psychiky a emocí na nemoci těla je aktuální i v době letních prázdnin a dovolených,“ říká k výsledkům TÉMA šéfredaktor Zdeněk Šustr.

Časopis TÉMA dle aktuálních výsledků národního výzkumu čtenosti tisku Media projekt dosáhl historicky nejvyšší čtenosti 194 tisíc čtenářů na vydání a je nadále jedničkou v prodejích v segmentu celostátních zpravodajských týdeníků.

Zdroj: MAFRA, a.s.; Media projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, Median – STEM/MARK, data za 1. pololetí 2019