Designová kolekce triček časopisu Harper’s Bazaar z portfolia mediální skupiny MAFRA #volime100let slaví úspěch: na pomoc matkám v azylových domech zatím v prodejích vydělala 150 000 Kč

  17:01

Unikátní trička s motivy deseti inspirativních Češek očima českých umělkyň představil přední módní časopis Harper’s Bazaar z portfolia mediální skupiny MAFRA v rámci svého ročního projektu #volime100let na podporu žen a ženských otázek už v polovině února. O trička, jejichž výtěžek podporuje prostřednictvím Nadace Terezy Maxové dětem matky v azylových domech, byl obrovský zájem. První dodávka v pražském Bibloo Concept Store byla vyprodána během pár dní. Za první čtyři týdny bylo za prodej triček pro Nadaci Terezy Maxové dětem utrženo celkem 150 000 Kč. Největší zájem byl o motivy Milada Horáková by Lucie Tomišková a Olga Havlová by Bára Balgová.

K připomínce stého výročí ženského volebního práva u nás se k Harper’s Bazaaru přidaly kromě designérek trik (Veronika Drahotová, Petra Ptáčková, Tereza Booth...) ivybrané influencerky a blogerky Ina T, Renata Langmannová, Zuzana Stránská, Ivana Mentlová a další. V tričkách se začaly po jejich vzoru fotit i samotné čtenářky. Počet zobrazení projektu #volime100let překročil na Instagramu za první měsíc hranici 2 milionů.

Trička na podporu znevýhodněných žen lze zakoupit až do 20. 5. pouze v Bibloo Concept Store (OD Kotva, Praha 1) nebo v internetovém obchodě bibloo.cz. Cena triček je 499 Kč a celý výtěžek z jejich prodeje putuje na projekt MADE BY Nadace Terezy Maxové dětem.

S projektem #volime100let se ale čtenářky budou setkávat v časopise i na jeho webových stránkách harpersbazaar.cz celý letošní rok.

Šéfredaktorka Harper’s Bazaaru Nora Grundová k tomu říká: „Rozhodli jsme se být silným ženským hlasem. Budeme se zabývat pozicí žen na pracovním trhu, možnostmi založení ženských start-upů, metodami, jak být v práci i ve vztahu správně pochopena ajak být úspěšná v partnerství i v kariéře.“ Všechny tyto materiály budou označeny speciálním logem a hashtagem #volime100let. „Téma tohoto roku symbolicky vyvrcholí listopadovým Harper’s Bazaar Business Summitem, setkáním inspirativních žen. Symbolicky proto, že v ten měsíc zároveň oslavíme 30 let od sametové revoluce,“ vysvětluje Nora Grundová.

Harper‘s Bazaar je se čteností 43 000 významným hráčem na trhu luxusních titulů životního stylu pro ženy. Díky svému zaměření dokáže přesně a efektivně oslovit cílovou skupinu žen v produktivním věku s nadprůměrným příjmem, jejíž zastoupení v čtenářské obci je téměř 6x vyšší než v populaci (afinita 575). Průměrný prodaný náklad měsíčníku Harper’s Bazaar přesahuje hranici 20 000 čtenářek a čtenářů (21 214 ks/vydání ve 2. pololetí 2018) a vykazuje růstový trend.

Zdroj dat o čtenosti: Media Projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, Median – STEM/MARK, 2. pololetí 2018.

Zdroj dat k nákladu: ABC ČR, 2. pololetí 2018.