Časopis Žena a život z portfolia mediální skupiny MAFRA u čtenářů boduje: v listopadu potvrdil více než 30% meziroční nárůst prodaného nákladu a zaznamenal tak druhou nejvyšší hodnotu v roce 2019

  16:11aktualizováno  16:11

Čtrnáctideník Žena a život, který letos oslaví už 26 let působení na trhu, podle aktuálně zveřejněných údajů Kanceláře ověřování nákladů tisku ABC ČR za měsíc listopad 2019 potvrdil svoji dominantní pozici mezi časopisy životního stylu pro ženy. Listopadové prodeje časopisu Žena a život přesáhly hranici 50 tisíc výtisků na vydání (prodaný náklad: 51 199 ks) a celkově se jedná o zatím druhou nejvyšší hodnotu v roce 2019. Meziroční nárůst nákladu časopisu pak přesahuje 30 % (+32,1 %).

Oproti předchozímu měsíci říjnu náklad roste zhruba o polovinu meziročního navýšení (+16,4 %).

„Jsme rády, že spolu s našimi partnery nabízíme čtenářkám Ženy a život dárky, které skutečně chtějí, a které jsou v souladu s posláním titulu, tedy dělat ženy krásné a šťastné,“ uvedla k rekordnímu prodeji publisherka titulu Etela Fiantová.

Lifestylový čtrnáctideník Žena a život je nejčtenějším časopisem životního stylu pro ženy (251 tisíc na vydání). Je určen ženám ve věku 25–45 let a jako jeden z mála na českém trhu dokáže kombinovat prvky světových trendů s českou realitou, a to nejen v módě, kosmetice, ale i vaření, dekoru a podobně.

Zdroj: Kancelář ABC ČR 11/2019, Media projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, Median – STEM/MARK, 2. – 3. čtvrtletí 2019 (aktuální k datu vydání)