Časopis SPEED z portfolia mediální skupiny MAFRA zahájí 21. rok na trhu v novém stylu

  10:48aktualizováno  10:51

Lifestylový motoristický magazín SPEED, který letos oslavil dvacet let působení na trhu, vstoupí do dalšího roku v omlazeném designu. První číslo ročníku 2020 díky nové grafice čtenářům přinese ještě poutavější pohled na novinky automobilového světa i na redakcí testovaná auta a další atraktivní materiály. Chybět nebude například jediný český test exkluzivního Ferrari 812 Superfast.

„Nová, odlehčená grafika na ještě kvalitnějším papíře dává vyniknout skvělým fotkám a zároveň podtrhuje technický charakter časopisu, který se soustředí především na emotivní zprostředkování řidičského zážitku za volantem každého testovaného vozu,“ popisuje změny v časopisu SPEED jeho šéfredaktor Petr Horák.

„Jsme hrdí na to, že SPEED je jediným stostránkovým automobilovým měsíčníkem na českém trhu, který je tvořen výhradně autorskými materiály redakce,“ dodává Etela Lukeš Fiantová, publisherka lifestylového portfolia mediální skupiny MAFRA.

Zbrusu nové vydání časopisu SPEED najdou čtenáři na stáncích už 16. prosince 2019.

Prodej inzerce titulu byl nově začleněn pod divizi Lifestyle, kterou vede Karolína Heligrová.