Výsledky Media projektu za 4. čtvrtletí 2022 až 3. čtvrtletí 2023: MAFRA je nejsilnějším mediálním domem na tiskovém trhu v ČR. Svými tituly oslovuje téměř 3 miliony čtenářů.

  10:56

Mediální skupina MAFRA nadále zůstává na špici domácího tiskového trhu, jak potvrzují aktuálně publikované výsledky výzkumu čtenosti Media projekt za 4. čtvrtletí 2022 až 3. čtvrtletí 2023. Rostoucí tituly MAFRA jsou přítomny ve všech sledovaných kategoriích. Významnou pozici si MAFRA stále drží v segmentu celostátních zpravodajských deníků, kde je zastoupena nejčtenějším novinovým titulem Mladá fronta DNES (387 tisíc čtenářů), a dále deníky Lidové noviny (144 tisíc čtenářů) a Metro (302 tisíc čtenářů), které zůstává nejčtenějším deníkem v Praze a okolí. Dlouhodobě silnou pozici MAFRA zastává také v segmentech titulů pro ženy včetně magazínů životního stylu pro ženy, v rámci programových titulů i volnočasových časopisů o vaření, se čtením, křížovkami a soutěžemi. Čtenost oblíbeného týdeníku Téma nově atakuje hranici 200 tisíc čtenářů.

Titulem s velmi významným zásahem je týdeník zdarma 5plus2, který aktuálně oslovuje 555 tisíc čtenářů na vydání.

Další z titulů v portfoliu MAFRA s rostoucí čteností ve sledovaném období:

· Mezi programovými časopisy rostou čtrnáctideníky TV Plus 14 (122 tisíc čtenářů) i TV Revue (102 tisíc čtenářů).

· Roste většina titulů pro ženy – týdeník Tina (175 tisíc čtenářů), čtrnáctideník Napsáno životem (146 tisíc čtenářů), týdeník Claudia (83 tisíc čtenářů) i čtrnáctideník Čas na lásku (67 tisíc čtenářů).

· V segmentu lifestylových titulů rostou dva časopisy MAFRA ze tří – čtrnáctideník Žena a život (234 tisíc čtenářů) a měsíčník Cosmopolitan (117 tisíc čtenářů).

· Mezi časopisy o vaření roste měsíčník Chvilka v kuchyni (125 tisíc čtenářů).

· Mezi společenskými tituly se čtením, křížovkami a soutěžemi roste měsíčník Chvilka pro luštění (185 tisíc čtenářů) i čtvrtletník Chvilka napětí (57 tisíc čtenářů).

· Z vkládaných časopisů získaly nové čtenáře magazíny Pátek LN (161 tisíc čtenářů) a Doma DNES (150 tisíc čtenářů).

Zdroje:

Media projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, Median – STEM/MARK, data čtenosti na vydání za 4. čtvrtletí 2022 až 3. čtvrtletí 2023 (1.10.2022 - 30.9.2023).