Výsledky Media projektu za 3. čtvrtletí 2023 až 2. čtvrtletí 2024: Mediální skupina MAFRA stále největším multimediálním domem na tiskovém trhu ČR s nejvyšším počtem čtenářů na vydání.

  11:27

Dnes zveřejněné výsledky výzkumu čtenosti Media projekt za 3. čtvrtletí 2023 až 2. čtvrtletí 2024 potvrdily vedoucí postavení mediální skupiny MAFRA na domácím tiskovém trhu. Svými tištěnými tituly oslovila 2,8 milionu čtenářů. K pozitivnímu vývoji dochází téměř ve všech segmentech portfolia - čtenost roste napříč spektrem zhruba polovině titulů MAFRA zahrnutých do výzkumu.

· novinové deníky: nejčtenějším zpravodajským deníkem zůstává Mladá fronta DNES (357 tisíc čtenářů na vydání), nárůst čtenářů zaznamenal i deník zdarma Metro (na 297 tisíc čtenářů na vydání),

· vkládané magazíny: roste čtenost pátečního magazínu deníku MF DNES Speciál DNES (121 tisíc čtenářů na vydání),

  • programové tituly: čtrnáctideník TV Max nadále zůstává nejčtenějším titulem v rámci segmentu (+1 % na 392 tisíc čtenářů na vydání), čtrnáctideník TV Plus 14 (+4 % na 116 tisíc čtenářů na vydání) a Týdeník Televize (+11 % na 95 tisíc čtenářů na vydání),
  • tituly životního stylu pro ženy: měsíčníky Cosmopolitan (+7 % na 132 tisíc čtenářů na vydání) a Harper´s Bazaar (+5 % na 74 tisíc čtenářů na vydání),

· společenské tituly: týdeník Pestrý svět (+11 % na 141 tisíc čtenářů na vydání), měsíčník Pestrý svět Nostalgie (na 42 tisíc čtenářů na vydání),

  • tituly pro ženy: čtrnáctideníky Napsáno životem (+7 % na 174 tisíc čtenářů na vydání) a Čas na lásku (+13 % na 106 tisíc čtenářů na vydání), týdeník Claudia (na 70 tisíc čtenářů na vydání),
  • tituly o vaření: měsíčník Chvilka v kuchyni o 11 % na 121 tisíc čtenářů na vydání.

Zdroje:

Media projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, Median – STEM/MARK, data čtenosti na vydání za 3. čtvrtletí 2023 - 2. čtvrtletí 2024 (1.7.2023 - 30.6.2024), ABC ČR červenec 2023 - červen 2024