Tituly mediální skupiny MAFRA čtou dvě ze tří žen v ČR, celkově jich osloví více než 3 miliony.
7. listopadu 2019 11:36
Tištěné tituly mediální skupiny MAFRA dle aktuálních výsledků národního výzkumu čtenosti Media projekt za 2. a 3. čtvrtletí 2019 také dominují, pokud jde o zásah inzertně atraktivní široké skupiny žen v produktivním věku 20-64 let, přičemž více než 2 miliony čtenářek zastupují prémiové cílové skupiny žen z vyšší a střední třídy.
Velmi silné zastoupení má mediální skupina MAFRA v segmentu obecných titulů pro ženy, kde čtenost roste týdeníku Claudia a čtrnáctideníku Čas na lásku.
Časopisy pro ženy z portfolia MAFRA
Titul | čtenost na vydání |
---|---|
Claudia | 106 000 |
Čas na lásku | 79 000 |
Chvilka pro tebe | 339 000 |
Můj svět | 68 000 |
Napsáno životem | 146 000 |
Tina | 158 000 |
V žebříčku čtenosti časopisů životního stylu pro ženy vítězí čtrnáctideník Žena a život, Cosmopolitan ve srovnání s předchozím obdobím získává další čtenářky a čtenáře.
Časopisy životního stylu pro ženy z portfolia MAFRA
Titul | čtenost na vydání |
---|---|
Cosmopolitan | 115 000 |
Harper´s Bazaar | 44 000 |
Žena a život | 251 000 |
Zdroj: Media projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, Median – STEM/MARK, data za 2. a 3. čtvrtletí 2019