Tituly MAFRA významně bodují napříč klíčovými segmenty. Media projekt za 1. až 4. čtvrtletí 2022 potvrzuje: Mediální skupina MAFRA stále lídrem tiskového trhu v ČR, osloví 3,2 milionu čtenářů

  15:40

Tituly MAFRA významně bodují napříč klíčovými segmenty:

MF DNES nejčtenějším zpravodajským deníkem, Lidové noviny získaly nové čtenáře. Metro nejčtenějším deníkem v Praze a okolí.

Žena a život nejčtenějším časopisem životního stylu pro ženy, TV Max vévodí programovým titulům.

Media projekt za 1. až 4. čtvrtletí 2022 potvrzuje: Mediální skupina MAFRA stále lídrem tiskového trhu v ČR, osloví 3,2 milionu čtenářů.

Jak potvrzují aktuálně publikované výsledky výzkumu čtenosti Media projekt za 1. až 4. čtvrtletí 2022, mediální skupina MAFRA na domácím tiskovém trhu nadále zaujímá vedoucí postavení. Své kvality a stabilní výkon pro čtenáře ve sledovaném období potvrdily nejen „vlajkové“ novinové tituly - MF DNES jako nejčtenější zpravodajský deník a Lidové noviny s nárůstem nových čtenářů. Nejčtenějším v Praze a okolí už tradičně zůstává deník zdarma Metro a tituly MAFRA nadále vévodí také segmentu společenských a programových titulů i časopisům životního stylu pro ženy.

· Celostátní deníky: Nejčtenější zpravodajský deník MF DNES (407 tisíc čtenářů) ve sledovaném období roku 2022 kromě zpravodajského servisu nabídl v každém vydání také vkládaný magazín, z nichž nejčtenějším je čtvrteční DNES+TV (464 tisíc čtenářů). Čtenářsky stabilní deník Lidové noviny (160 tisíc čtenářů) i jeho pravidelný magazín Pátek Lidových novin (176 tisíc čtenářů) mírně vzrostly.

· Gratis tituly: Metro (321 tisíc čtenářů) je stále suverénně nejčtenějším deníkem zdarma a zároveň v Praze a okolí. Velmi silnou pozici si tradičně zachovává i regionálně zacílený týdeník zdarma 5plus2 (602 tisíc čtenářů).

· Čtenářsky oblíbené Téma (175 tisíc čtenářů) s ročním průměrem 44 440 výtisků na vydání zůstává nejprodávanějším titulem v kategorii celostátních zpravodajských a společenských týdeníků.

Dlouhodobě silnou a významnou pozici si MAFRA i nadále udržuje v segmentech:

· společenských titulů – díky zastoupení týdeníků Rytmus života (344 tisíc čtenářů) a Pestrý svět (170 tisíc čtenářů),

· titulů pro ženy – kde hrají prim vysokonákladové týdeníky Chvilka pro tebe (303 tisíc čtenářů) a Tina (155 tisíc čtenářů) i čtrnáctideník Napsáno životem (113 tisíc čtenářů),

· životního stylu pro ženy – s jedničkou v podobě nejčtenějšího, rostoucího čtrnáctideníku Žena a život (237 tisíc čtenářů) a dále luxury měsíčníky Cosmopolitan (116 tisíc čtenářů) a Harper´s Bazaar (80 tisíc čtenářů),

· programových titulů – z portfolia MAFRA je i stabilně nejčtenější titul v rámci kategorie, čtrnáctideník TV Max (453 tisíc čtenářů), další TV titul Týdeník televize má 120 tisíc čtenářů.

Zdroje:

Media projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, Median – STEM/MARK, data čtenosti na vydání za 1. až 4. čtvrtletí 2022, Kancelář ověřování nákladu ABC ČR, data za leden – prosinec 2022.