Společensko-zpravodajský web Expres.cz z portfolia mediální skupiny MAFRA dosáhl v roce 2020 rekordní návštěvnosti, potvrzují výsledky měření NetMonitor. Představil také nový videoobsah

  14:02

Společensko-zpravodajský web Expres.cz loni zažil svůj historicky nejsilnější rok, jak potvrzují souhrnné výsledky měsíčních měření internetové návštěvnosti NetMonitor za rok 2020. Zaznamenal celkem 482 milionů zobrazení stránek (page views), což představuje nárůst o 70 % oproti roku 2019, počet návštěv pak vzrostl o 27 % na 93 milionů. Rekordní čísla padala v létě: červenec přinesl nejvíce návštěv - celých 9 milionů, v srpnu na Expres.cz zavítalo více než 2,2 milionu reálných uživatelů (RU) a zobrazeno bylo 54 milionů stránek (page views), a také v prosinci, kdy oproti roku 2019 vzrostl počet návštěv o 47,5 % a nárůst v zobrazení stránek (page views) byl o více než 90 %. Významnou roli hrál loni na webu Expres.cz nový videoobsah.

V únoru byla spuštěna platforma TV Expres, kde čtenáři najdou veškerá videa na jednom místě. Na podzim pak měl premiéru pořad Experti, který přináší rozhovory s celebritami a aktuální dění ze světa šoubyznysu v podání těch nejlepších bulvárních novinářů v Česku.

„Expres.cz se během posledních let vyšvihl mezi TOP 5 společenských webů a vezmeme-li údaje z prosince 2020 (přes 2 miliony RU), předstihl v návštěvnosti i nemálo zavedených zpravodajských webů. Loňský výsledek nás velmi těší a je rozhodně výzvou a závazkem do budoucna Expres.cz dále rozvíjet. Budeme publikovat více rozhovorů v pořadu Experti, chystáme podcasty s celebritami, nebo nové rubriky o autech a životním stylu hvězd. A samozřejmě i nadále budeme naše čtenáře bavit bulvárními kauzami, exkluzivními rozhovory, komentáři s nezbytnou dávkou humoru, trochou nekorektnosti a nekonvenčním obsahem,“ uvedl k výsledkům šéfredaktor Expres.cz Petr Konečný.

O Expres.cz: Web Expres.cz přináší svým čtenářům zprávy, novinky ze světa celebrit a showbusinessu již od roku 2015. Oslovuje širokou cílovou skupinu, přičemž největší úspěch zaznamenává u lidí v nejproduktivnějším věku 25-44 let. Webu se daří oslovovat českou populaci na sociálních sítích, kde svými články vzbuzuje debatu.

Zdroj dat: NetMonitor 01/2021