Soutěž Esquire MAN 2020 slaví mimořádný čtenářský úspěch. Po únorovém vydání časopisu Esquire se na pultech jen zaprášilo

  10:23

Česká verze soutěže Esquire MAN, zastřešená pánským magazínem Esquire z portfolia mediální skupiny MAFRA, slaví i v covidové době velký úspěch. Soutěž, kterou licenční titul Esquire organizuje po celém světě, se v České republice konala už posedmé. Kvůli mimořádným opatřením se letošní předávání cen uskutečnilo online – prostřednictvím videí, která prezentovala vítěze jednotlivých kategorií. Představení oceněných mužů proběhlo také v únorovém čísle měsíčníku Esquire s celkovým vítězem soutěže Esquire MAN, raperem Yzomandiasem, na obálce. Pro velký zájem ze strany čtenářů, kdy byl celý náklad kompletně vyprodán během dvou týdnů, se vydavatelství rozhodlo pro dotisk tohoto čísla.

„Upřímně řečeno jsem si nemyslel, že je v jednadvacátém století ještě možné vyprodat tištěný časopis. A už vůbec ne během pandemie. Jenže nám se to za uplynulých šest měsíců podařilo hned dvakrát. Poprvé s Leošem Marešem, podruhé s raperem Yzomandiasem. Svědčí to o tom, že nadšení pro práci a poctivý přístup k novinářskému řemeslu mají stále ještě smysl. A samozřejmě také o tom, že ‚print is not dead!‘“ komentuje úspěch soutěže a únorového čísla Esquire šéfredaktor Petr Matějček.