Sedmnáctý Jarmark OnaDnes.cz získal pro charitu téměř 110 tisíc korun

  17:06

Jarmark OnaDnes.cz pořádala v sobotu redakce spolu s Nadací Terezy Maxové dětem, Nadací Agrofert a s generálním partnerem - bankou ING. Kromě bezmála sedmi set prodávajících přilákala akce na čtyři tisíce návštěvníků. Celkem se podařilo vybrat 109 780 Kč a výtěžek pomůže osmnáctiletému Petrovi, jehož příběh vybrala Nadace Terezy Maxové dětem.

Petr zažil během dětství v rodině peklo, neustálé hádky, a dokonce i týrání. Teď se pokouší začít nový život. Peníze mu pomohou hradit náklady na ubytování a stravu na středním odborném učilišti po celou dobu studia. Díky bydlení na internátě má Petr poprvé příležitost postavit se na vlastní nohy a nechat tak za sebou volbu mezi nefunkční rodinou a dětským domovem. Peníze v celkové výši 109 780 korun se podařilo nashromáždit mimo jiné ze vstupného, dražby, registrace prodejců nebo příspěvků od partnerů.

Jarmark je silná komunitní značka v rámci mediální skupiny MAFRA, a přestože jde o produkčně a organizačně náročný projekt, lidé z redakce i marketingu věří v jeho smysluplnost, protože vždy někomu konkrétnímu pomůže. Letos Petrovi,“ říká Miloslava Nováková, ředitelka Corporate Affairs mediální skupiny MAFRA.

„Těší nás být součástí této skvělé tradice, kdy se kombinuje radost, komunitní pospolitost a pomoc dobré věci. Velmi si vážíme toho, že jsme mohli opět konkrétně pomoci, tentokrát Petrovi, který měl doposud smutný životní příběh. Velké poděkování všem, kteří neváhali a přidali se, abychom mu ulehčili složitou situaci, v níž se ocitl,“ říká Terezie Sverdlinová, ředitelka Nadace Terezy Maxové dětem.