Projekt Realiťák roku portálu Reality.iDNES.cz spustil nové seriály nejen o bydlení

  10:25

Projekt Realiťák roku, který již čtvrtým rokem pořádá realitní portál Reality.iDNES.cz mediální skupiny MAFRA, nedávno uvedl dva zbrusu nové seriály. Prvním z nich je “Realiťák roku TVÁŘÍ v TVÁŘ”, který přináší sérii rozhovorů se zajímavými hosty a osobnostmi nejen z realitního trhu, a také s lidmi, kteří jsou nějakým způsobem spjati s projektem. Seriál “Pomáháme plnit sny o bydlení” je určen všem z řad široké veřejnosti, kteří právě stojí před řešením své bytové situace a potřebují erudovaného průvodce. Oba seriály se už po prvních odvysílaných dílech těší vysoké sledovanosti.

Seriál “Realiťák roku TVÁŘÍ v TVÁŘ”

Pravidelně si zve nejlepší realitní makléře z aktuálního i předchozích ročníků projektuRealiťák roku, porotce, partnery a další odborníky. Každé dva týdny se tak diváci či posluchači mohou těšit na zajímavé příběhy a rozhovory „mezi čtyřma očima“.

Snažili jsme se odlišit od konkurence, zajímají nás nejen profesní otázky, ale i něco málo ze soukromí. Každý je jiný a pod vnější slupkou se dost často skrývají inspirativní příběhy a zajímavé osudy,” říká výkonný ředitel Reality.iDNES.cz Petr Makovský.

Seriál můžete sledovat na síti Facebook a kanálu Youtube a také poslouchat v podcastové aplikaci Spotify.

Seriál “Pomáháme plnit sny o bydlení”

V jednotlivých dílech se zaměřuje na jednotlivé fáze realitního obchodu a společně s TOP makléři projektu Realiťák roku se snaží být rádcem a pomocníkem na cestě za vysněným bydlením.

„Podle statistik se člověk do situace, kdy potřebuje prodat či koupit nemovitost, průměrně dostane pouze jednou až dvakrát za život. Proto je neznalost problematiky veliká a ze zkušeností víme, že právě díky tomu mohou lidé zbytečně přijít o nemalé finanční částky a dostat se do velkých problémů,” říká ředitelka projektu Monika Lukášová.

Zkušení realitní makléři tak poradí, jak se s danou problematikou mohou lidé popasovat sami, případně je navedou, kdy je lepší obrátit se na odborníky. „Není ostuda přiznat si, že něčemu nerozumíme, jen je potřeba vědět, kam a na koho se obrátit. Ušetříme si tak starosti, peníze a v neposlední řadě čas,” uzavírá Monika Lukášová.