Prodaný náklad lifestylových titulů pro ženy z portfolia mediální skupiny MAFRA v listopadu významně rostl

  11:24

Lifestylové měsíčníky pro ženy Cosmopolitan a Harper´s Bazaar podle aktuálně zveřejněných údajů Kanceláře ověřování nákladů tisku ABC ČR v listopadu zaznamenaly významný meziroční nárůst prodaného nákladu. Cosmopolitan meziročně roste o 22 % na 14 924 kusů. Harper´s Bazaar roste o 37 % na 20 629 kusů. Prodaný náklad čtrnáctideníku Žena a život, lídra mezi tituly životního stylu pro ženy dle výsledků národního výzkumu čtenosti Media projekt za 2. a 3. čtvrtletí 2020, v listopadu překročil 35 tisíc výtisků.

„Lifestylové časopisy pro ženy výrazně bodují i v době přetrvávající covidové krize. Jak potvrzují aktuálně publikované výsledky Kanceláře ABC ČR, i přes vynucenou změnu životního stylu vzhledem k protipandemickým opatřením, čtenářky témata z oblasti módy, kosmetiky, vaření či dekoru stále oslovují a mají chuť inspirovat se aktuálními trendy z domova i zahraničí,“ uvedla Miloslava Nováková, ředitelka Corporate Affairs pro Česko a Slovensko mediální skupiny MAFRA.

Zdroje:

Kancelář ABC ČR 11/2020

Media projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, Median – STEM/MARK, data za 2. a 3. čtvrtletí 2020