Nový časopis TÉMA - TESTUJEME z portfolia mediální skupiny MAFRA pomůže při nákupech, vycházet bude měsíčně

  16:09aktualizováno  16:09

Mediální skupina MAFRA v lednu rozšířila nabídku časopisů o měsíčník tipů a testů na každý den s názvem TÉMA – TESTUJEME. Čtenáři v něm vždy najdou velký Test DNES i spoustu dalších tipů pro každodenní nákupy. Formátem se nový měsíčník podobá oblíbenému zpravodajsko-společenskému týdeníku TÉMA. Plánováno je deset čísel ročně, z toho dvě by měla být rozšířena na dvojčíslo.

„Doufám, že pomůže spotřebitelům zorientovat se na přeplněném trhu, poradí, jak zbytečně neutrácet, a přinese rady užitečné pro celou domácnost,“ popsala nový časopis šéfredaktorka Jana Mičová.

Kromě velkého Testu DNES najdete v každém vydání například rubriky Škola nákupu či Testováno na dětech. K orientaci na trhu by měl přispět i Rychlotest. Premiérové číslo přineslo mimo jiné téma Jak nakupují muži, krátký rozhovor s populární osobností nebo rady a tipy pro domácnost.