Nejprodávanějšímu zpravodajskému týdeníku TÉMA mediální skupiny MAFRA roste čtenost, potvrdily výsledky Media projektu

  11:10

Časopis TÉMA z portfolia mediální skupiny MAFRA potvrdil svoji silnou pozici v segmentu celostátních zpravodajských týdeníků. Podle aktuálně zveřejněných výsledků národního výzkumu čtenosti Media projekt za 2. pololetí roku 2019 čtenost týdeníku TÉMA, který čtenářům už 5 let přináší velké rozhovory, silné příběhy a do hloubky zpracovaná témata, meziročně rostla o 5 % a dosahuje 186 tisíc čtenářů na vydání.

Týdeník TÉMA je ve své kategorii celostátních zpravodajských týdeníků dlouhodobě nejprodávanějším titulem.

Pod značkou TÉMA mediální skupina MAFRA v lednu rozšířila portfolio tištěných titulů o nový měsíčník plný tipů a testů na každý den s názvem TÉMA – TESTUJEME.

Zdroj: Media projekt za 2. pololetí 2019, Kancelář ABC ČR, 2018-2019