Nejčtenější časopis životního stylu pro ženy Žena a život zaznamenal v únoru rekordní prodej

  10:07

Čtrnáctideník Žena a život z portfolia mediální skupiny MAFRA, který je nejčtenějším titulem životního stylu pro ženy v České republice, i v roce 2021 úspěšně potvrzuje své výjimečné postavení v rámci segmentu. Žena a život č. 4 zaznamenala rekordní prodej ve výši 66 262 kusů*, což představuje nejvyšší prodaný náklad za poslední rok. Ústředním tématem vydání byly toxické vztahy. Kromě toho si čtenářky mohly vybírat z osmi různých vůní sprchového gelu Nature Box, který byl k číslu přibalen jako dárek.

„Přiznám se, že jsem si netroufala ani doufat, že bychom letos mohli trhnout takový rekord. Dlouhodobého zájmu čtenářek a inzertních klientů si velmi vážíme. Jsme proto rádi, že jim hodnotnými (nejen) kosmetickými příbaly můžeme zpříjemňovat tuto nelehkou dobu,“ uvedla k výsledkům Zuzana Zbořilová, šéfredaktorka časopisu Žena a život.

Čtenost čtrnáctideníku Žena a život podle výsledků národního výzkumu čtenosti Media projekt za 2. pololetí 2020 publikovaných v únoru, narostla oproti předchozímu sledovanému období o 7 %, na 229 tisíc čtenářů.

Nejnovější vydání časopisu Žena a život (č. 6) je v prodeji od 17. března 2021.

Zdroje:

* prodaný náklad: distribuční závěrka MAFRA, a. s, před auditem Kanceláře ABC ČR

Media projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, Median – STEM/MARK, data za 2. pololetí 2020