Měsíčník Harper’s Bazaar odstartoval rok 2021 vysokými prodeji
4. března 2021 15:26
Lifestylový magazín Harper’s Bazaar z portfolia mediální skupiny MAFRA zahájil rok 2021 nanejvýš úspěšně: Lednového čísla s americkou herečkou Gillian Anderson na obálce, známou ze seriálu Akta X nebo The Crown, se prodalo celkem více než 27 tisíc kusů*. Součástí lednového vydání byl také dárek v podobě kosmetické masky FOREO. Dosažené výsledky jen potvrzují, že tištěné lifestylové tituly se správně nastavenou komunikací a tvorbou obsahu pro svoji cílovou skupinu zaznamenávají i v současné mimořádné době růstový trend v prodejích i ve čtenosti.
Podle v únoru publikovaných výsledků národního výzkumu čtenosti Media projekt za 2. pololetí 2020 narostla čtenost časopisu Harper’s Bazaar na 79 tisíc čtenářů.
„Rostoucí prodeje a čtenost nám samozřejmě dělají radost. Snažíme se přinášet atraktivní obsah „na míru“ našim čtenářkám, aby časopis Harper’s Bazaar byl vždy zábavným a inspirativním společníkem jak offline, tak i online. Zároveň také vytváříme zajímavé příležitosti pro obchodní partnery a inzerenty,“ dodává k výsledkům Nora Grundová, šéfredaktorka měsíčníku Harper’s Bazaar.
Nejnovější číslo lifestylového magazínu Harper’s Bazaar je v prodeji od 18. února 2021.
Zdroje:
* Kancelář ověřování nákladů tisku ABC ČR 01/2021
Media projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, Median – STEM/MARK, data za 2. pololetí 2020