Měsíčník Esquire je nejpopulárnějším pánským magazínem v Česku. Letos slaví 25 let na trhu.

  11:10

Magazín Esquire z portfolia mediální skupiny MAFRA letos slaví už 25 let na českém trhu. Od jara loňského roku stojí v čele časopisu šéfredaktor Petr Matějček, pod jehož taktovkou se Esquire proměnil v nejsledovanější pánský titul na domácí scéně. Za posledních 12 měsíců se měsíčníku podařilo předběhnout všechny tituly pro muže vycházející v České republice nejen v počtu sledujících na Instagramu, ale také ve vzrůstající obecné popularitě. Esquire dokázal už dvakrát vyprodat celý náklad, čímž se číslo 07/2020 s moderátorem a influencerem Leošem Marešem na titulní stránce a číslo 02/2021 na obálce s rapperem Yzomandiasem zařadilo mezi nejžádanější vydání posledních let.

„Navzdory všem omezením byl uplynulý pandemický rok pro magazín Esquire nebývale úspěšný. Směr, kterým se redakce v březnu minulého roku vydala, očividně rezonuje u čtenářů i inzertních klientů, což mě samozřejmě velmi těší. Osobně se ale už nemohu dočkat chvíle, kdy budeme moct opět vyrazit za hranice Česka a konečně tak naplno využít potenciál, který tato světová značka skýtá,“ dodává šéfredaktor Petr Matějček.

Nové vydání pánského společenského magazínu Esquire vychází už ve čtvrtek 29. dubna 2021.